וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MMA: חיים גוזלי זכה באליפות ג'יו ג'יטסו באוקראינה

עדי כפיר

עודכן לאחרונה: 20.8.2021 / 13:05

"באטמן הישראלי", שזכה באליפות הארגון האוקראיני TDT במשקל כבד לפני כחודש, החליט לאתגר את עצמו וקטף גם את חגורת האליפות בג'יו ג'יטסו לאחר ניצחון גדול תוך 40 שניות בחניקה אחורית: "אושר אמיתי, בונה את הדור הבא"

שיא נוסף נשבר אתמול (חמישי) בעולם אומניות הלחימה, כאשר חיים גוזלי זכה באליפות הג'יו ג'יטסו של הארגון האוקראיני TDT. "באטמן הישראלי", שזכה באליפות הארגון במשקל כבד לפני כחודש, החליט לאתגר את עצמו וקטף גם את חגורת האליפות בג'יו ג'יטסו לאחר ניצחון גדול תוך 40 שניות בחניקה אחורית.

גם דור העתיד של משפחת גוזלי סיפק קבלות באירוע. ביתו של חיים, אגם גוזלי, עלתה לקרב סופר פייט בג'יו ג'יטסו וניצחה בחניקת משולש. בנוסף, גם הבן של חיים, אלעד גוזלי, עלה לקרב MMA חובבני ראשון שלו והשיג את הניצחון בבריח רגל. זהו בהחלטה מחזה שטרם נראה בעולם אומניות הלחימה, כאשר במשפחה שלמה מתחרה באותו האירוע וגם מנצחת.

חיים גוזלי. יחצ,
באטמן לא שכח את העבודה. גוזלי/יחצ

גוזלי הנרגש אמר לאחר ההישג: "האירוע היה הצלחה מסחררת, לעלות עם הילדים ולנצח בכל הקרבות זה אושר אמיתי. אני בונה את הדור הבא של משפחת גוזלי, וגם יש עוד כמה הפתעות גדולות בדרך".

בנוסף למשפחת גוזלי, הייתה נציגות ישראלית רחבה באירוע. רז ברינג, שנילחם בעבר בבלאטור, זכה באליפות הארגון במשקל עד 62 ק"ג עם ניצחון בזכות חניקת משולש, זוהר חסיד השיג ניצחון בנוקאאוט, וסער חקמט שעלה לקרב הראשון שלו ניצח בחניקת גיליוטינה. הצלחה גדולה למשלחת הישראלית באוקראינה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully