וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמצא הפיתרון? מסתמן: הקבוצות שחזרו מחו"ל לא יצטרכו בידוד

עודכן לאחרונה: 20.8.2021 / 12:53

אחרי שמכבי חיפה קיבלה הודעה ממשרד הבריאות שאנשיה צריכים להיכנס לבידוד, במשרד הספורט טוענים שהגיעו לסיכום על מתווה קבוע שלא יצריך בידוד גם של מכבי תל אביב. גורם בהתאחדות: "על פי הסיכום בינינו למשרד הבריאות והספורט, הקבוצות פטורות מבידוד"

תקציר: נפטצ'י באקו - מכבי חיפה 3:3/ספורט1

שחקני ואנשי מכבי חיפה שחזרו אמש (חמישי) מבאקו אחרי המשחק בפלייאוף הקונפרנס ליג (3:3) קיבלו הודעות ממשרד הבריאות וחלקם אף טלפונים מהמשטרה, בהם הם קיבלו הנחיה להיות בבידוד עד ה-2.9. כזכור, במשרד הבריאות החליטו שגם קבוצות ספורט שייצאו לחו"ל יהיו מחוייבות בבידוד, עם החרגה רק לאימונים ומשחקים. אלא שהמשמעות היא כעת שכל השחקנים יהיו בבידוד בשאר הזמן ובעיקר אנשי המועדון שלא יוכלו להגיע למשרדים, ואנשי הצוות הרפואי שחלקם אף מחזיקים בקליניקות פרטיות, ולא יוכלו להגיע לעבודתם.

צ'ארון שרי עם עומר אצילי שחקני מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
כנראה שלא יצטרכו בידוד. שחקני מכבי חיפה/אתר רשמי, מכבי חיפה

אלא שההודעות האלו יצרו בלבול גדול משום שבשיחה עם אנשי ההתאחדות לכדורגל הובהר לאנשי חיפה שמדובר בטעות והם לא צריכים להיכנס לבידוד. ואכן, לפי גורמים בכירים במשרד הספורט יש סיכום עקרוני והשחקנים אכן יצטרכו להתקשר למוקד משרד הבריאות ויפטרו אותם מחובת הבידוד. כרגע מדובר במקרים פרטניים, כאשר הצדדים עובדים על מתווה קבוע שיחול כמובן גם על יתר הקבוצות שנאלצות לשחק בחו"ל כמו מכבי תל אביב אתמול והפועל באר שבע ביום חמישי.

גורם בהתאחדות אמר על הסאגה הזו: "על פי הסיכום בינינו למשרד הבריאות ומשרד הספורט, הקבוצות פטורות מבידוד. אנו פועלים בכפוף לסיכום. הם צריכים לבקש מהמוקד שישחרר אותם. הכל מתואם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully