וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפטצ'י באקו - מכבי חיפה: רז מאיר צפוי לפתוח, גם מוחמד אבו פאני

18.8.2021 / 18:14

המגן צפוי לקבל עדיפות על פני ריאן סטריין, שעדיין לא בשיא הכושר. דולב חזיזה אמור להתחיל על הספסל (20:00, ספ'2)

תקציר: טורשאבן - מכבי חיפה 0:1/ספורט1

מכבי חיפה

מאמן מכבי חיפה ברק בכר ומוחמד אבו פאני קיימו הערב (רביעי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול נאפצ'י באקו במסגרת פלייאוף הקונפרנס ליג (ה', 20:00, ספורט2). בכר התייחס ליריבה והסביר שמדובר ביריבה קשה מאוד.

"אנחנו מגיעים למשחק חשוב עבור המועדון שלנו. אנחנו מודעים לחשיבות של המשחק ואנחנו יודעים שיש מולנו קבוצה טובה", אמר מאמן הירוקים. "הם קבוצה ביתית מאוד ואנחנו מתכוננים למשחק מאוד קשה. ראינו את המשחקים שלהם נגד טבילסי והם ניצחו בצדק פעמיים והם שיחקו מאז כמה משחקים ונמצאים יותר בכושר. אנחנו באותו מצב כמוהם. אנחנו יודעים שהחלוץ הכי משמעותי שלהם נמכר אבל אנחנו מתכוננים לשחקנים טובים ויש אחרים שם שימלאו את התפקיד שלהם ונצטרך לבוא במיטבנו כדי לעשות תוצאה טובה".

מוחמד אבו פאני גם הוא הבהיר שבחיפה לא שאננים ונותנים הרבה כבוד ליריבה: "זה משחק קשה מול קבוצה חזקה. אנחנו מתרכזים בעצמנו ומנסים להעביר את ההכרעה אלינו הביתה. לא חושב שאנחנו הפייבוריטים. אם הם הגיעו לפלייאוף זה אומר שהם ברמה שלנו והם איכותיים והם חזקים אבל אנחנו מתמקדים בעצמנו".

מאמן מכבי חיפה ברק בכר עם מוחמד אבו פאני. אתר מכבי חיפה, אתר רשמי
"לא פייבוריטיים" בכר ואבו פאני במסיבת העיתונאים/אתר רשמי, אתר מכבי חיפה

מכבי חיפה ערכה את האימון המסכם לקראת המשחק ולפי התרגולים בימים האחרונים עושה רושם שרז מאיר יקבל את הקרדיט בהרכב. כזכור, ריאן סטריין פתח ושיחק 80 דקות במשחק הקודם באירופה, אך בקבוצה מבינים שקצב המשחק יהיה גבוה יותר ובשל העובדה שהמגן עדיין לא ב-100% כושר העדיפות היא למאיר. גם אחרי האימון המסכם עושה רושם שההתלבטות היחידה היא בין מוחמד אבו פאני לבין דולב חזיזה וההערכה היא שבסופו של דבר אבו פאני יהיה זה שיקבל את הקרדיט ב-11.

בעניין אחר, שחקנה של הקבוצה טימוטי מוזי לא נמצא עם הירוקים בבאקו. השחקן זכה לזימון לאימוני התרשמות בנבחרת הצעירה. בחיפה הבינו שהסיכוי שמוזי יקבל דקות הוא לא גדול והחליטו לאור זאת לאשר לו להישאר בארץ על מנת שמאמן הנבחרת הצעירה אלון חזן יוכל לתהות לגבי כושרו מקרוב.

הרכב משוער: ג'וש כהן, רז מאיר, בוגדן פלאניץ, אורי דהן, סאן מנחם, עלי מוחמד, חוסה רודריגס, מוחמד אבו פאני, עומר אצילי, צ'ארון שרי, דין דוד.

מאמן מכבי חיפה ברק בכר באימון. אתר מכבי חיפה, אתר רשמי
הירוקים מוכנים לקרב/אתר רשמי, אתר מכבי חיפה

נפטצ'י באקו

נפטצ'י עברה את סיבוב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות כשניצחה את דינמו טביליסי ושלחה אותה למפגש עם האלופה הישראלית בקונפרנס ליג. לאחר מכן הפסידו האזרים פעמיים לאולימפיאקוס ונשרו למוקדמות הליגה האירופית, וכעת בעקבות ההפסד בפינלנד מוצאים עצמם בפלייאוף של המפעל השלישי. הלסינקי ניצחה 0:3 בגומלין הביתי אחרי ה-2:2 באזרבייג'אן, כשריקו ריסקי נכנס כמחליף ומיד כבש (46) ואחיו הגדול רופה ריסקי, שהבקיע ובישל במשחק הקודם, הוסיף צמד (60 בפנדל ו-89).

הרכב משוער: קמראן איברהימוב, ויוסלאב סטנקוביץ', מרט צ'ליק, אמין מחמודוב, פחמין מורעדביילי, רומן באסקה, ג'אייל נאספוב, ממאדו קיין, יוסוף לאוול, עיסמאיל זולפוקרלי, הראמיז.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully