וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי עוד ניצחון, הפועל תל אביב קיבלה תיאבון: "יש כאן סגל איכותי העונה"

עודכן לאחרונה: 16.8.2021 / 8:41

האדומים גברו 1:2 על הפועל ירושלים בדרך לחצי גמר גביע הטוטו: "ברור שהיו חגיגות אדירות". בקבוצה עדיין לא ויתרו על אלטמן

תקציר ניצחונה של הפועל תל אביב 1:2 על הפועל ירושלים בגביע הטוטו/ספורט1

שמחה אדירה נרשמה בחדר ההלבשה של הפועל תל אביב בסיום המשחק אמש (ראשון) נגד הפועל ירושלים, בו החניכים של ניר קלינגר ניצחו 1:2 את הפועל ירושלים והעפילו לחצי גמר גביע הטוטו - שם יפגשו בשבוע הבא את מכבי חיפה.

"ברור שהיו חגיגות אדירות", סיפר שחקן בקבוצה, "לא היו לנו הרבה סיבות לשמוח בשנים האחרונות, אז כשיש סיבה ברור שנחגוג". מעבר לניצחון שהעניק את הכרטיס לחצי הגמר, בקבוצה היו מרוצים מהיכולת בחלקים גדולים מהמשחק, כאשר גולת הכותרת הייתה המהלך שהוביל לשער הניצחון של שלומי אזולאי - שכלל פעולות מצוינות של דן איינבינדר, עידן ורד ודורון ליידנר.

"יש כאן קבוצה מאוד איכותית", הוסיף אחד השחקנים, "ברור שיש לנו עוד הרבה לשפר ולהתחבר, אבל יש כאן סגל איכותי השנה ונקווה שנדע לבטא את זה גם ביכולת".

עומרי אלטמן שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ישוב להפועל תל אביב? אלטמן/ברני ארדוב

בניגוד לאזולאי החלוץ שכבש, שלומי אזולאי הקשר הוחלף במחצית לאחר שפנה לצוות המקצועי והתלונן שהוא מרגיש כיווצים בשריר. בצוות החליטו לא לסכן אותו וכמוהו גם את עידן ורד, שגם כן התלונן על כיווץ לקראת סוף המשחק, ובקבוצה מקווים שהשניים יהיו כשירים למשחק נגד מכבי חיפה.

למרות ההצלחה בגביע הטוטו, קלינגר וצוותו עדיין היו שמחים להתחזק בשחקן התקפה נוסף, בתקווה שיהיה זה עומרי אלטמן שעזב עם תום חוזהו ועדיין לא מצא בית חדש, אך בשלב זה לא הושגה התקדמות מולו במו"מ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully