וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: לביא ופלאניץ' ערכו אימון מלא, דוניו יחמיץ גם את באקו

עודכן לאחרונה: 15.8.2021 / 16:29

הבלם והקשר עשויים לפתוח במשחק בפלייאוף הקונפרנס ליג ביום חמישי (20:00). החלוץ יחזור לאימונים מלאים רק בשבוע הבא, כמו גם עופרי ארד. הלבטות בין רז מאיר לריאן סטריין. דין דוד יפתח בחוד

תקציר: מכבי חיפה - דינמו טביליסי 1:5/ספורט2

הפצועים של מכבי חיפה מתחילים לחזור וברק בכר יקבל סגל בריא יותר לקראת המשחק מול באקו בחמישי בפלייאוף הקונפרנס ליג. הקפטן נטע לביא ערך אימון מלא אחרי תקופת היעדרות די ארוכה, כמו גם בוגדן פלאניץ'. לביא, שסבל משבר בשוקית, התאמן בעיקר על אימוני כוח ושיקום לאחרונה, אך היום רשם אימון מלא ביחד עם הקבוצה כאשר לאורך מרבית האימון תורגל כג'וקר. "נטע היה נראה נהדר ורואים שהוא מתקדם יפה מאוד. כולנו מחכים לו", אמרו במועדון. עופרי ארד וגודסווי דוניו ערכו אימון חלקי בלבד ויחזרו לאימונים מלאים רק בשבוע הבא, כך שהם לא יהיו כשירים למשחק מול באקו.

נטע לביא, אימון הבכורה הרשמי של מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
ערך אימון מלא. נטע לביא/אתר רשמי, מכבי חיפה

בחיפה מקווים מאוד לרשום תוצאה טובה בבאקו, כאשר המאמן ברק בכר יערוך שינויים רבים לעומת ההרכב שהפסיד באיי פארו בחמישי האחרון. סאן מנחם ובוגדאן פלאניץ' ישובו להרכב בהגנה, כאשר קיימת התלבטות בין רז מאיר לריאן סטריין. גם מוחמד אבו פאני ישוב להרכב כאשר ישנה התלבטות בין דולב חזיזה לבין עלי מוחמד וחוסה רודריגס. ההתלבטות היא אם לעלות אם שלושה קשרי אמצע ואז חזיזה ככל הנראה יירד לספסל, או שמא לפתוח עם רביעייה קדמית ואז אל אבו פאני יחבור אחד מבין מוחמד או רודריגס. דין דוד צפוי להיות זה שיקבל את הקרדיט בשפיץ.

הקשר מוחמד ג'אבר האריך את חוזהו במועדון עד 2024. ג'אבר בן ה-21 נמנה עם סגל הקבוצה הבוגרת בעונת 2017/18 ולאחר מכן הושאל להפועל נוף הגליל וסייע לה להעפיל לליגת העל בעונה החולפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully