וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים תפגוש את נתניה בסגל חסר מאוד, אורי מגבו נפרד

עודכן לאחרונה: 13.8.2021 / 10:41

זרגרי, שועה, פלייטר, אוחנה, רוטמן ובואצ'י לא יעמדו לרשות קומאן במשחק גביע הטוטו בראשון, המגן השמאלי חתם בכפ"ס: "תודה על התמיכה"

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 0:0/ספורט1

בית"ר ירושלים תפגוש ביום א' את מכבי נתניה בגביע הטוטו במשחק שבו היא בעיקר תנסה להבקיע שער ראשון העונה. מי שייעדרו מהמשחק הם אביאל זרגרי, שעדיין לא מתאמן עם הקבוצה וסובל מכאבי גב, מתאוסיניו שמחלים מפריקת כתף ועובד ללא מגע, לירן רוטמן שנפגע בברכו וככל הנראה סובל מפגיעה במיניסקוס וייעדר בשבועות הקרובים, מיכאל אוחנה הפצוע, ריצ'מונד בואצ'י שנמצא בבידוד, ירדן שועה שעדיין לא החלים מהפגיעה בקרסול וכמו כן חלאופילו פלייטר, שינחת בישראל בשבוע הבא.

בבית"ר ממשיכים במגעים עם מספר בלמים זרים, אך בשלב זה לא הגיעו לסיכום ומקווים לעשות זאת עד אמצע השבוע הבא. רק לאחר שיצורף בלם יתקבלו החלטות סופיות בנוגע לזר שישוחרר והאם לצרף שחקן ישראלי נוסף לסגל. ארווין קומאן רוצה לצרף קשר נוסף ולבחון אל חלאופילו פלייטר שינחת, כאשר ההערכה היא כי החלוץ יישאר בסופו של דבר בסגל. במקביל, נעשים ניסיונות למכור את ירדן שועה.

ארווין קומאן מודאג מהעובדה כי הקבוצה לא הצליחה להבקיע עד עתה וערך שיחות אישיות עם שחקני החלק הקדמי, להם אמר: "אתם צריכים לדעת לשחרר כדור בזמן ולמסור לשחקן שנמצא במצב טוב יותר, רק ככה מבקיעים שערים, לא יכול להיות שכל אחד ירוץ עם הראש בקיר, צריך לשחק חכם כדי להבקיע".

שחקן בית"ר ירושלים אורי מגבו. דני מרון
יורד ללאומית. אורי מגבו/דני מרון

אורי מגבו, שחתם בהפועל כפר סבא, פירסם הבוקר פוסט בו רשם: "היום באופן רשמי אני נפרד מבית"ר ירושלים, הקבוצה ששיחקתי בה במצטבר הכי הרבה בקריירה והפכה להיות בשבילי לבית לכל דבר. אני רוצה להגיד תודה על כל התמיכה והאהבה שנתתם לי, זה אף פעם לא מובן מאליו. הרגשתי אתכם גם כשהייתם במגרש וגם כשלא. גאה לסיים את דרכי אחרי עונה אישית טובה, ארבעה שערים חשובים ומכריעים, רגעים בלתי נשכחים. תודה לצבא האמת על התמיכה, הצחוקים, העידוד והאהבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully