וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שביעות רצון בהפועל תל אביב: "כשנתחבר, נהיה קבוצה טובה"

עודכן לאחרונה: 12.8.2021 / 9:20

בקבוצה מקווים שהניצחונות בגביע הטוטו וההתאקלמות של שחקני החיזוק ייתנו דחיפה טובה לפתיחת הליגה. אין שינוי לגבי עומרי אלטמן

תקציר: מכבי נתניה - הפועל תל אביב 2:1/ספורט1

בהפועל תל אביב היו שבעי רצון לאחר הניצחון אמש (רביעי) 1:2 על מכבי פתח תקוה בגביע הטוטו. ניר קלינגר ערך אתמול חמישה שינויים והוא יודע שדברים ייקחו זמן, אך בהתחשב בעובדה שהקבוצה בשלבי חיבור, המאמן שבע רצון מהתוצאות. בנוגע ליכולת, קלינגר אמר בסיום כי זה רחוק ממה שהוא רוצה לראות, אך בצד האדום אמרו אתמול: "כשנתחבר נהיה קבוצה טובה, דברים ייקחו עוד קצת זמן, אבל נבנתה קבוצה טובה שעם הזמן תיראה הרבה יותר טוב".

שחקן הפועל תל אביב אופק ביטון עם דורון ליידנר. ברני ארדוב
מקבל הרבה קרדיט מקלינגר. אופק ביטון/ברני ארדוב

המעורבות של עידן ורד ושלומי אזולאי (החלוץ) בשער השני חשובה לביטחון של השניים, וכמובן השער של אופק ביטון, שזוכה ללא מעט קרדיט מניר קלינגר מאז שהגיע בינואר בעונה שעברה. מי שלא ימשיך עם הקבוצה הוא עמנואל בואטנג, שיעזוב בימים הקרובים לשבדיה לאחר שייסגרו כל פרטי מכירתו.

בנוגע לעומרי אלטמן, למרות כל מיני ניסיונות מאחורי הקלעים להחיות את המו"מ, עד עתה בהנהלת המועדון לא מתלהבים מהאפשרות לפתוח שוב בשיחות, אך הנושא תמיד באוויר. בצוות המקצועי ישנה הערכה כי אלטמן יוסיף לקבוצה במידה שיישאר, כך שכל עוד אלטמן פנוי האופציה הזו תהיה על הפרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully