וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לירוי צעירי הודיע על פרישה מכדורגל: "המסע הזה הביא אותי למקומות שחלמתי עליהם כילד"

10.8.2021 / 15:59

הקשר בן ה-33, ששיחק בין השאר בבני יהודה, מכבי חיפה, בית"ר ירושלים ומכלן, נפרד מהענף: "זה היה מסע מטורף, עם חוויות עוצמתיות, עם הרבה שמחה, עצב, התחשלות ואטמוספירה שכל החיים אתגעגע אליה"

לירוי צעירי שחקן מכלן עם חולצתו החדשה. קובי אליהו
הגיע גם לאירופה. צעירי/קובי אליהו

לירוי צעירי הודיע היום (שלישי) על פרישה מכדורגל. הקשר בן ה-33, שבין השאר רשם 9 הופעות בנבחרת הצעירה של ישראל, נפרד מהענף שהביא אותו "למקומות שרק חלמתי עליהם", כשבין השאר הוא שיחק במכלן הבלגית, בבית"ר ירושלים ובמכבי חיפה, כשכמובן הקבוצה שהכי מזוהה איתו היא בני יהודה, שבה שיחק בין 2006 ל-2011 ולאחר מכן עוד קדנציה ב-2013/14.

לירוי צעירי שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
בימיו בבית"ר. צעירי/ברני ארדוב
לירוי צעירי שחקן בני יהודה. טל לוי
הצטיין בכתום. צעירי/טל לוי
לירוי צעירי שחקן מכבי חיפה. מגד גוזני
גם בחיפה. צעירי/מגד גוזני

"זה שיר פרידה, אני אומר שלום", כתב צעירי, "שלום לאהבה הכי גדולה בחיים שלי, שלום לך כדורגל. זה היה מסע מטורף שהתחיל בגיל 6 וענף שילווה אותי כנראה עד סוף חיי. המסע הזה הביא אותי למקומות שחלמתי עליהם כילד, עם חוויות עוצמתיות, עם הרבה שמחה, עצב, התחשלות ואטמוספירה שבטוח שכל החיים אתגעגע אליה.

"בסך הכל התחלתי לשחק על דשא כי אהבתי את הדבר הזה, לא חשבתי רחוק מדי אך לאט לאט התחלתי לחלום ועם השנים החלומות התגשמו. זה התחיל בבוגרים של בני יהודה ונמשך באירופה, מכבי חיפה, בית"ר ירושלים מכבי והפועל פתח תקוה.
לשחק באירופה בגיל כל כך צעיר, לספוג תרבויות ולהכיר אנשים מדהימים לאורך כל הדרך. זכיתי גם לשחק בנבחרות ישראל ולייצג את המדינה, משהו שאין דבר מרגש ממנו.

"זכיתי להבקיע שערים מכריעים ודרמטיים, לבשל, לשמח אוהדים, הכל בנחישות, חריצות ותעוזה. תמיד שאפתי להיות הטוב ביותר והכל עם חיוך והכרת תודה לבורא עולם שהיה איתי בכל רגע ורגע במסע הזה. בכדורגל עוברים כל כך הרבה, לטוב ולרע, אך שמסכמים את הכל מבינים שהכל זה חוויה ודרך שרק מלמדים אותך עוד משהו על החיים.

"תודה למשפחה שלי שבלעדיכם לא הייתי עובר את כל זה. לאבא ואמא שליוו אותי כל השנים, לאחים היקרים שלי ולכל החברים הקרובים שהיו לצידי תמיד. זהו, הגיע הזמן להמשיך לאתגר הבא. תודה רבה לך כדורגל, בזכותך אני מי שאני, לא אשכח את זה אף פעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully