וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכוון לאירופה: מוחמד עוואד הוצע לקבוצות מאוסטריה ופורטוגל

10.8.2021 / 12:50

חלוץ מכבי חיפה הבהיר למכבי פתח תקוה וסכנין שהתעניינו בו שהוא רוצה לחזור לחו"ל, וכעת הוא ממקד את מאמציו בשתי ליגות עיקריות. שהר, מאור לוי ואשכנזי צפויים לפתוח מול טורשאבן (חמישי, 21:45, ספורט2), התלבטות בנוגע לסטריין. בכר: "מתייחסים בשיא הרצינות לגומלין"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 2:7 על טורשאבן במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

סוכנים זרים מציעים בימים האחרונים את מוחמד עוואד לקבוצות מהליגה האוסטרית וכן מהליגה הפורטוגלית, כך נודע לוואלה! ספורט. חלוץ מכבי חיפה מבוקש על ידי מכבי פתח תקוה ובני סכנין, אבל הבהיר להן שהוא מעוניין לשחק באירופה ולא לחתום בקבוצה אחרת בליגת העל. בימים האחרונים הוגברו המאמצים בסביבתו למצוא קבוצה באחת משתי הליגות הללו, כשבמקביל מכבי חיפה עוקבת אחר ההתפתחויות. עוואד לא נמצא בתוכניות של הירוקים, אבל ממשיך להתאמן עם הקבוצה.

הירוקים המריאו היום לאיי פארו לקראת משחק הגומלין מול טורשאבן (חמישי, 21:45, ספורט2) במוקדמות הקונפרנס ליג. חלק מהשחקנים הפצועים לא ייצאו עם הקבוצה למשחק אחרי ה-2:7 המוחץ בסיבוב הראשון, וימשיכו שיקום בארץ. ברק בכר אמר לאחר הטיסה שארכה כחמש וחצי שעות: "למרות שיש לנו מקדמה משמעותית, אנחנו מתייחסים בשיא הרצינות למשחק הזה. אנחנו רוצים לעשות תוצאה טובה, לנצח ולהמשיך את המומנטום למשחקים הבאים".

מוחמד עוואד שחקן מכבי חיפה. דני מרון
רוצה אירופה. עוואד/דני מרון

ברק בכר אמנם לא תרגל עוד הרכב לקראת המשחק אך צפוי לעשות רוטציה רחבה לאור התוצאה מהמשחק הראשון. בן שהר צפוי לפתוח בהרכב כמו גם מאור לוי ויובל אשכנזי. עלי מוחמד יפתח גם כן, כשישנה התלבטות בנוגע לעמדת המגן הימני. ריאן סטריין לא עדיין לא יכול להשלים 90 דקות וההתלבטות היא אם לפתוח איתו בהרכב ולהוציאו במהלך המשחק, או שמא לפתוח עם רז מאיר ולהכניס את סטריין במחצית השנייה.

עוד בוואלה!

לא ימשיך בישראל? דיווח: ניקיטה רוקאביציה במו"מ עם גירסונספור

לכתבה המלאה
שחף ספיר, מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
ברוך הבא. שחף ספיר/אתר רשמי, מכבי חיפה

מכבי חיפה הודיעה שהחלוץ שחף ספיר, 18, חתם לשנתיים במועדון ויצטרף לקבוצת הנוער. ספיר, שחקן סגל נבחרת הנוער, מגיע מקבוצת הנוער של קרית שמונה. הוא חתם באממעות סוכנו אדם קידן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully