וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוני גינצבורג ומשה סיני הוצגו בהתאחדות: "נצטרך לבנות בסיס"

אשר גולדברג

עודכן לאחרונה: 10.8.2021 / 13:24

המשנה למנהל הטכני יילה חוס ואחראי איתור הכישרונות דיברו לאחר מינויים לתפקידים החדשים. סיני: "ראיתי שיש כאן אנשים שרוצים לבנות משהו רציני". גינצבורג: "לא נציב יעדים לשנה או שנתיים". חוס: "לקבוצות חובבים בהולנד יש מתקנים טובים יותר מקבוצות בישראל"

בוני גינצבורג עם משה סיני ועם יילה חוס. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
חוס עם גינצבורג וסיני/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!

ההתאחדות לכדורגל כינסה היום (שלישי) מסיבת עיתונאים להצגת כמה מהמינויים החדשים בצוות המקצועי. בוני גינצבורג, שמונה למשנה למנהל הטכני יילה חוסה ומשה סיני שמונה לאחראי איתור הכישרונות מדברים לראשונה על תפקידם החדש, כשגם יושב ראש ההתאחדות אורן חסון נושא דברים על השינויים בנבחרות השונות.

גינצבורג הנרגש אמר: "אני רוצה להודות לאנשים שחשבו שאני מספיק מתאים לתפקיד הזה. שואלים אותי למה הסכמתי לתפקיד ומה שדיבר אליי זה האתגר הגדול. כשאנחנו מדברים על חזון, צורך וידע, אז למקום הזה אני מתחבר. הייתי שחקן נבחרת ישראל מהנוער וכאחד שבא מהכדורגל שלנו, וזה נכון שאצלנו מבינים ויודעים כדורגל, אבל גם צריך לדעת לשאול מידע מאחרים. זה כבוד גדול בשבילי לעבוד לצד יילה, אדם עם ידע רב, ואני רוצה כעת להחזיר למקום שגידל אותי וחינך אותי. לא נציב יעדים לעוד שנה או שנתיים, אלא נצלול לתוכנית שלנו ונראה איך מיישמים אותה".

משה סיני. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
"כשאני הייתי בנבחרות הצעירות אף אחד לא ספר אותי". משה סיני/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!

סיני הוסיף: "אני חושב שמה שקיבלנו בגילאים הצעירים לא היה מספיק טוב. בשיחה הראשונה שלי עם יילה הוא שאל אותי על כך ואמרתי לו שכולנו, כל השחקנים הגדולים של אותם ימים, התקשנו מאוד מול נבחרות אחרות בגלל בסיס לקוי. כשאני הייתי בנבחרות הצעירות אף אחד לא ספר אותי ואנחנו רוצים בימים אלו להיות מספיק מקצועיים ולדעת לאתר את השחקנים, לא רק ממכבי תל אביב ממכבי חיפה, אלא להסתובב בפריפריות ולמצוא את השחקנים. כשראיתי שיש כאן אנשים שרוצים לבנות משהו רציני, זה עניין אותי".

עוד בוואלה!

מונס דאבור שבר בצורת של חצי שנה עם תנועת השתקה: "גילה מנהיגות"

לכתבה המלאה
יילה חוס המנהל הטכני של נבחרות ישראל. מערכת וואלה!, מערכת וואלה!
"הדרך לקדם את הכדורגל הישראלי היא מאמנים טובים, התוויית פילוסופיה והשקעה במתקנים". יילה חוס/מערכת וואלה!, מערכת וואלה!

חוס עצמו הצהיר: "כדי לקדם את הכדורגל הישראלי, אנחנו צריכים לעבוד קשה. הדרך לקדם את הכדורגל הישראלי היא מאמנים טובים, התוויית פילוסופיה והשקעה במתקנים. הכדורגלן הישראלי מאוד טכני ויצירתי, ואני מקווה שנוכל להעלות את הרמה בליגות הצעירות. אם להיות כן, גם יש מתקנים פשוטים מדי, למועדוני חובבים בהולנד יש מתקנים טובים יותר מלמועדונים בישראל, ואני מקווה שבעתיד נזכה לסיוע מהממשלה ונוכל לבנות מתקנים שיסייעו לנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully