וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - עירוני קרית שמונה: פרץ, דרורי ולוגסי צפויים לפתוח

עודכן לאחרונה: 6.8.2021 / 15:50

עדיין ללא ביק ומילושביץ' ששוהים בבידוד, האורחת תחסר כמה שחקנים (19:30, ספורט3). בוגנים ימשיך לפתוח אצל אלישע לוי

תקציר גביע הטוטו: עירוני קרית שמונה - הפועל נוף הגליל 1:1/ספורט1

הפועל חיפה

בהפועל חיפה מקווים מאוד לרשום נצחון שייתן לקבוצה של אלישע לוי מקדמה גדולה בבית לאחר נצחון ותיקו שרשמו במשחקים הקודמים. דור מלול יקבל שוב את המקום בהרכב כאשר החלק ההתקפי שהיה מצוין נגד בני סכנין ימשיך באותה מתכונת. סקו טורה שפצוע בברכו ייעדר. בקבוצה מקווים שלא מדובר בפציעה משמעותית אך בכל מקרה הקשר שמושאל מהיריבה העירונית מכבי חיפה לא יהיה בסגל למשחק מחר. "המשחקים האלה מחברים אותנו וזה טוב אבל ברור שזה לא רק משחקי אימון מבחינתנו אלא משחקים במפעל שאנחהו רוצים לדבר בו ברצינות", אמר גורם בקבוצה, "המטרה היא להתחבר לקראת הליגה ולהעפיל שלב בגביע הטוטו".

עמיר נוסבאום מאמן עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
פתח עם תיקו, ימשיך עם ניצחון? נוסבאום/מאור אלקסלסי

עירוני קרית שמונה

שני שחקני הרכש החדשים של עירוני קרית שמונה, סטפן מילושביץ' ואובידיו ביק לא יוכלו לקחת חלק במשחקה של הקבוצה מחר בגביע הטוטו אצל הפועל חיפה (שבת, 19:30, ספורט) וזאת בשל העובדה שהם נדרשים לבידוד אחרי שנחתו השבוע בארץ. בקרית שמונה מאמינים שהשניים ישדרגו מאוד את הקבוצה.

גם זיו מורגן הפצוע עדיין לא יהיה בסגל, כמו גם עבדאללה חליחל שטס היום לאיחוד האמירויות ויחתום על חוזה באל נאסר. עירוני קרית שמונה תקבל עבורו מעט יותר מ-1.5 מיליון שקל, בעוד החלוץ יחתום על חוזה טווח ארוך. בשל החיסורים הרבים נוסבאום שוב ייתן קרדיט לשחקנים צעירים רבים.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

הרכבים משוערים

הפועל חיפה: אוהד לויטה, דור מלול, לואי טהא, ניסו קפילוטו, דודי טויטו, גל אראל, לירן סרדל, סער פדידה, חנן ממן, איתי בוגנים, אלון תורג'מן.

עירוני קרית שמונה: זיגוס ברטקוס, עלא ג'אפר, עאיד חבשי, סטפן אקה, ניר דרורי, ידין לוגסי, אדריאן רוצ'ט, רועי קהת, מוחמד שכר, מורגן פרייר, רון פרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully