וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו עביד ובאר שבע מתוסכלים: "לא להאמין שנתנו להם על זה פנדל"

6.8.2021 / 8:15

במועדון התאכזבו מההפסד 2:1 בפולין אך גילו אופטימיות לקראת הגומלין: "מרגישים שנעשה את זה בבית ונעלה". שחקן ההגנה זעם על השריקה, במועדון הסכימו: "חבל שמתקבלות החלטות כאלה, אבל איאד היה צריך לבוא אחרת למצב הזה". שכטר יחמיץ את הגומלין, דדיה יפתח?

תקציר הפסדה של הפועל באר שבע 2:1 לשלונסק ורוצלאב במוקדמות הקונפרנס ליג/ספורט1

אכזבה גדולה בהפועל באר שבע לאחר ההפסד 2:1 לשלונסק ורוצלאב אמש (חמישי), בעיקר מהדרך בה ספגו את השערים. שחקנים בקבוצה אמרו בסיום: "על זה בדיוק רוני לוי מדבר כל הזמן, שנבוא לכל משחק באותה רמת ריכוז ורצינות. אנחנו לא צריכים לעשות טעויות ולקבל גולים כאלה, אנחנו שווים יותר מזה, אבל מרגישים שנעשה את זה בבית ונעלה".

למרות התסכול, במועדון מאמינים כי עם אצטדיון המושבה מלא בתמיכה של הקהל, המעבר לשלב הבא בהישג יד וזה המסר ששידר הצוות המקצועי לשחקנים בסיום. "כלום לא נגמר, נבוא הביתה ונעשה את שלנו", אמר רוני לוי.

בירידה למחצית נראה המאמן עצבני, בעיקר לאור העובדה כי הקבוצה נפלה בדברים הקטנים עליהם דיבר לפני המשחק. יחד עם זאת, לוי ניסה לעודד את שחקניו ומעבר להוראות הטקטיות אמר להם: "אנחנו קבוצה טובה, תרימו את עצמכם וננסה להשוות ולחזור למשחק בחצי השני". עם העליה למחצית השנייה התכנסו השחקנים וחיזקו אחד את השני, שכמיגל ויטור אמר להם: "תהיו מרוכזים, במצבים האלה ריכוז ושקט מנצחים משחקים".

שחקן הפועל באר שבע אלטון אקולטסה מול שחקן שלונסק ורוצלאב רפאל מקובסקי. אתר הפועל באר שבע, אתר רשמי
הוא וחבריו יהפכו את התוצאה בישראל? אקולטסה/אתר רשמי, אתר הפועל באר שבע

במועדון כעסו על הפנדל שנשרק לטובת היריבה בשער השני ואמרו: "הפולנים קבוצה חזקה, אבל עמדנו יפה ועמדנו לרדת למחצית בתיקו שהיה מוציא להם את הרוח, חבל שמתקבלות החלטות כאלה, אבל גם אבו עביד היה צריך לבוא אחרת למצב הזה". שחקן ההגנה עצמו ירד עצבני למחצית ואמר לכולם: "לא להאמין שנתנו להם על זה פנדל".

איתי שכטר ייעדר כמובן גם מהגומלין לאחר שנמצא חיובי לקורונה. אור דדיה אמור לעמוד לרשות המאמן ועשוי לפתוח. חאתם עבד אלחמיד השלים את השיקום ואמור לחזור לאימונים. במועדון מקווים להחתים במהלך השבוע הקרוב מגן שמאלי, כאשר בימים האחרונים נעשתה שוב בדיקה בנוגע לדני גרופר, אך כרגע הכיוון הוא לצירוף זר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully