וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דגני לאנשי בית"ר: "מהרגע שרייכרט נכנס הוא התחיל לקלל את כולם"

4.8.2021 / 22:36

עימות חריף נרשם בין קשר מכבי פתח תקוה לבלם בית"ר שטען: "רייכרט קילל את כולם, הוא קילל את אשתי והשופט שמע הכול. בפעם הקודמת הוא ידע להתנצל, אולי גם הפעם הוא ישלח הודעות התנצלות"

תקציר ניצחונה של מכבי פתח תקוה 0:2 על בית"ר ירושלים בגביע הטוטו/ספורט1

בית"ר ירושלים המשיכה היום (רביעי) את פתיחת ההכנה המאכזבת שלה עם הפסד שני רצוף בגביע הטוטו, הפעם 2:0 בטדי למכבי פתח תקוה. הקבוצה של ארווין קומאן שוב נראתה חסרת רעיונות בהתקפה והשלימה כבר 450 דקות ללא שער (כולל משחקי ההכנה). ג'יימס ושלו דניאל כבשו למלאבסים בנגיחות, אחרי שני בישולים של ינון אליהו.

בן רייכרט מכבי פתח תקוה. דני מרון
דגני טוען שהוא קילל את אשתו. בן רייכרט/דני מרון

בסיום המשחק, בירידה לחדרי ההלבשה, התפתח עימות בין אוראל דגני לבין בן רייכרט, שהחליפו קללות קשות גם במהלך המשחק. דגני טען כי רייכרט קילל את אשתו, בעוד רייכרט טען כי בלם בית"ר איחל לו סרטן ורק בעזרת האנשים במקום נמנעה תגרה פיזית. רייכרט עצמו הכחיש שהוא קילל את אשתו של דגני ואמר כי הוא מוכן ללכת לפוליגרף.

דגני אמר לאנשי בית"ר לאחר המשחק: "מהרגע שרייכרט נכנס הוא התחיל לקלל את כולם, הוא קילל את אשתי, קילל את מרקו ואת פרדו, השופט שמע הכל. פעם היינו חברים, עד שהיה באשדוד וקילל אותי כמו היום, הוא ידע אז לשלוח הודעת התנצלות שאבין אותו, אולי גם הפעם ישלח".

עוד בוואלה!

גביע הטוטו: מכבי פתח תקוה ניצחה 0:2 את בית"ר ירושלים

לכתבה המלאה
ארווין קומאן מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
הוא דווקא היה מרוצה. ארווין קומאן/דני מרון

אז בית"ר שיחקה רע, שוב לא כבשה אבל ארווין קומאן מאמן בית"ר ירושלים נשמע דווקא מרוצה ואמר: "במחצית הראשונה הייתי שמח כי ראיתי קבוצה הרבה יותר טובה מאשר בשבוע שעבר. כמובן שספגנו שער מוקדם והביטחון נפגע. אבל אמרתי להם להרים את הראש בהפסקה והבחורים השתפרו. בסך הכול הייתי מרוצה ממה שראיתי. אני מבין שהאוהדים מאוכזבים, אבל אני ראיתי דברים טובים".

על כך שהקבוצה שלו לא מבקיעה: "אנחנו צריכים להיות ריאליים. יש לנו שחקנים שרובם שיחקו בליגה השנייה. יש לנו שחקנים בלי ניסיון כמו לקאו ופדידה. הייתי די מרוצה מהשחקנים ששיחקו".

על המפגש הבא מול הפועל תל אביב: "נראה מי יוכל לשחק ביום שבת. יש לנו הרבה פצועים. שחקנים לא יכולים לשחק שלושה משחקים ברציפות. אני יודע שזה חשוב לאוהדים, אבל הליגה יותר חשובה. נראה מחר באימון".

גיא לוזון מאמן מכבי פתח תקוה. דני מרון
ניצחון ראשון בגביע הטוטו. גיא לוזון/דני מרון

גיא לוזון מאמן מכבי פתח תקוה אמר: "היו כמה דקות טובות של כדורגל במיוחד במחצית הראשונה. גם בתחילת המחצית השנייה שיחקנו כדורגל טוב. ריווחנו את המשחק. היה כדורגל טוב, אבל לא נצא מכלינו ולא חוגגים יותר מדי. יש הרבה עבודה, הרבה חבר'ה צעירים שצריכים להוכיח את עצמם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully