וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אופטימיות לאחר הפגישה עם נציגי הבקרה, אבל עדיין לא הושג סיכום

4.8.2021 / 19:01

האדומים מקווים להעביר את התקציב כדי להופיע עם סגל מלא למשחק מול בית"ר ירושלים בגביע הטוטו, השיחות בין הצדדים ימשכו בניסיון למצוא מתווה מוסכם

תקציר מגביע הטוטו: מכבי פתח תקוה - הפועל תל אביב 1:0/ספורט1

פגישה נערכה היום (רביעי) בין ראשי הפועל תל אביב לנציגי בקרת התקציבים בנוגע לבטוחות הנדרשות מהמועדון כדי להעביר את התקציב לעונת 2021/22. כזכור, בבקרה דרשו בטוחות של כ-7.5 מיליון ש"ח עבור התביעות הקיימות בפיפ"א, כאשר האדומים מסרבים לעשות זאת ואף איימו לעלות עם הנוער נגד בית"ר ירושלים בגביע הטוטו בשבת, אם התקציב לא יאושר.

בהפועל תל אביב הגדירו את הפגישה כחיובית, כאשר הצדדים ימשיכו בשיחות גם מחר בניסיון למצוא מתווה בוא יוצגו ערבויות מינימליות עבור החובות מפיפ"א, בנוסף להתחייבויות לכל תיק בו תפסיד הקבוצה ותתחייב לשלם. עדיין לא הושג סיכום סופי בין הצדדים, אך ראשי האדומים יצאו אופטימיים מהפגישה.

שחקן הפועל תל אביב שלומי אזולאי. האתר הרשמי של הפועל תל אביב, אתר רשמי
ממתין לדעת האם יוכל לשחק מול בית"ר. שלומי אזולאי הקשר/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל תל אביב

במשחקה הראשון בגביע הטוטו, שהסתיים בניצחון חוץ 0:1 על מכבי פתח תקוה, בשל אי העברת הבטוחות, לא יכול היה ניר קלינגר לשתף את רוב השחקנים החדשים, ביניהם עידן ורד, שלומי אזולאי הקשר, פארליי רוזה, לוסיו ורז טוויזר, כאשר השניים היחידים ששותפו היו אלון אזוגי שהגיע מהלאומית והבלם מוחמד טראורה שנרשם כנבחן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully