וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל: מייקל בריסקר ונועם אביבי חתמו, רוני הארל בדרך

5.8.2021 / 11:37

בריסקר קלע אשתקד 10.3 נקודות למשחק במכבי חיפה והצטרף לאור קורנליוס. הפורוורד הישראלי עזב את מכבי ראשון לציון, שתקבל מקבוצתו החדשה פיצוי של כ-50 אלף שקלים. גם האמריקאי, ששיחק אשתקד בליגה השנייה בספרד, צפוי לסגור

עומרי כספי מודיע על פרישה מכדורסל/צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: עמית שמחה

שבוע לאחר שעצם קיומה עמד בספק, וההודעה על התפרקותה כבר יצאה, הפועל גלבוע/גליל מתחילה בבנייתה מחדש לקראת העונה הקרובה בליגת העל.

שלשום (שלישי) הכריזה סגנית האלופה על קידומו של גיא קפלן ממשבת עוזר המאמן לעמדת המאמן הראשי, והערב היא החתימה לשנתיים את מייקל בריסקר.

בריסקר (23, 1.85) ירד בעונה שעברה ללאומית עם מכבי חיפה, וקלע 10.3 נקודות למשחק. הוא מצטרף לאור קורנליוס שחתם מוקדם יותר היום, וליותם חנוכי, בניה סרור וחן כלפון שימשיכו בקבוצה.

בנוסף, גלבוע החתימה את נועם אביבי. פורוורד נוסף, רוני הארל, צפוי להיות הזר הראשון בבנייה המחודשת.

שחקן מכבי ראשון לציון נועם אביבי מול שחקן עירוני נס ציונה טל דן. עודד קרני, מנהלת הליגה, אתר רשמי
תחנה חדשה בקריירה. נועם אביבי/אתר רשמי, עודד קרני, מנהלת הליגה

אביבי (22, 2.05) עוזב את מכבי ראשון לציון אחרי שנתיים, אף שהוא חתום על חוזה לעונה נוספת. הכתומים הודיעו לו כבר לפני כשבועיים שהוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה חדשה, וגלבוע תפצה אותם בסכום המוערך ב-50 אלף שקלים על שחרורו. אשתקד רשם אביבי 6.2 נקודות ו-3.2 ריבאונדים ב-16.4 דקות למשחק בליגת העל.

הארל (25, 2.01) צפוי להיות הזר הראשון שחותם בקבוצה. הוא מקווה לבצע קפיצת מדרגה בקריירה המקצוענית שלו, לאחר ששיחק בשנתיים האחרונות בסטיאווה בוקרשט הרומנית ובפאלמה מהליגה השנייה בספרד, שבשורותיה העמיד ממוצעים של 16.1 נקודות ו-5.2 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully