וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר מקווים להנחית את פלייטר ובואצ'י עד לסוף השבוע

עודכן לאחרונה: 2.8.2021 / 21:13

מרבית האישורים של השניים הגיעו, הגנאי בכל מקרה ייכנס ל-7 ימי בידוד ויחל להתאמן רק לקראת הליגה. שועה חזר לאימונים אך חושש מהגעת חלוץ הרכש

בבית"ר ירושלים מצפים לקבל ביומיים הקרובים את האישורים האחרונים עבור ריצ'מונד בואצ'י וחלאופילו פלייטר על מנת להנחיתם בישראל. הדברים עם פלייטר הם פשוטים יותר, כאשר בנוגע לבואצ'י נדרשים מספר אישורים היות והוא אינו מחוסן לקורונה. גם לאחר הגעתו, בואצ'י מחוייב להיכנס ל-7 ימי בידוד והמשמעות היא שהוא יוכל להתחיל ולהתאמן רק לקראת פתיחת משחקי הליגה.

בתוך כך, ירדן שועה חזר היום לאימונים לאחר שהושעה מהמשחק נגד הפועל ירושלים. ארווין קומאן ערך עימו שיחקה קצרה בה הסביר לו את הדרישות. השחקן טען בפני חבריו כי הוא רוצה לנסות ולמצוא את מקומו בבית"ר וגם סיפר שנלחץ מהחתמת ריצ'מונד בואצ'י, מהלך שעשוי להורידו לספסל. יחד עם זאת, במידה ולא יהיה שינוי בצורת ההתנהלות של השחקן ורמת ההשקעה באימונים בהתאם לדרישות המאמן, לא מן הנמנע כי שועה יושאל עד סיום החלון בספטמבר.

ריצ'מונד בואצ'י במדי יובנטוס, 2012. Giuseppe Bellini, GettyImages
יחוייב ב-7 ימי בידוד. בואצ'י/GettyImages, Giuseppe Bellini

נכון לשלב זה בבית"ר עדיין מתרכזים בצירוף בלם, אך לאחר משחקי גביע הטוטו השבוע, נגד מכבי פתח תקוה והפועל תל אביב, ייתכן והצוות המקצועי יקבל אישור לצרף שחקן נוסף לקישור. במידה וקומאן ירצה לצרף זר לקישור האחורי, תצטרך בית"ר לשחרר את סנטיאגו אוקמפוס, מתאוסיניו או חלאופילו פלייטר. אגב, קומאן צפה בוידאו ממשחקיו של פלייטר ב"גולד קאפ" והתרשם מהשחקן, אך ירצה לראות אותו באימונים עם הקבוצה לפני שיקבל החלטה לגביו.

אביאל זרגרי, הסובל מכאבים בגב התחתון, עשוי לזכות למנוחה במשחקי השבוע, אך ההחלטה הסופית תתקבל מחר. אופיר קריאף ימשיך להיעדר בגין ההרחקה במחזור הסיום של העונה שעברה. בנוגע למשה חוגג ולה פמיליה, הבעלים לא מתכוון לאפשר לאירגון האוהדים לערוך חגיגת אימון פתיחה בבית וגן וייתכן שהאימון יועבר לטדי. מעבר לכך, חוגג צפוי לפנות למנהלת הליגה במטרה להעביר שם החלטה שתאפשר לו לא להכניס את חברי האירגון הנמצאים ברשימה השחורה גם למשחקי החוץ של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully