וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MMA: ניצחון רביעי בקריירה לעילאי ברזילי

עדי כפיר

עודכן לאחרונה: 2.8.2021 / 9:55

הלוחם הישראלי השיג את ניצחונו הרביעי בקריירה החובבנית שלו, כשניצח את הקטור לופז בהחלטת שיפוט פה אחד, בקרב שנערך במשקל ביניים של 68 ק''ג באירוע "סטיל פיסט פייט" שנערך ביוטה בארצות הברית: "הגעתי עם הרבה ציפיות וניצחתי בדומיננטיות"

עילאי ברזילי השיג אמש (ראשון) את ניצחונו הרביעי בקריירה החובבנית שלו (1:4) כשניצח את הקטור לופז (3:3) בהחלטת שיפוט בפה אחד בקרב שנערך במשקל ביניים של 68 ק''ג באירוע "סטיל פיסט פייט" שנערך ביוטה בארצות הברית.

הלוחם הישראלי הצעיר שוב סיפק תצוגה מרשימה במשך 3 סיבובים, למרות שספג במהלך הקרב פציעה ברגל שעלולה להוביל לשבר, כשהפעם הצליח לגבור על יריב מבוגר ומנוסה שהחוזקות שלו הן בעיקר בעמידה.

עילאי ברזילי. יחצ,
נרגש. עילאי ברזילי/יחצ

לאחר הניצחון אמר ברזילי הנרגש: "אתמול היה המבחן הגדול ביותר שלי עד עכשיו נגד יריב קשוח מאוד. הגעתי לקרב עם הרבה לחץ וציפיות ממני, והצלחתי לנצח בדומיננטיות. ראו בקרב שהכושר וההכנה שלי ברמה אחרת, נפצעתי ברגל בסיבוב הראשון ולמרות הכאב התעליתי על עצמי והשגתי עוד ניצחון חשוב".

הישראלי גם סיפק הצהרה: "עוד שנתיים אני מאמין שתראו אותי ב-UFC, אבל חשוב להישאר עכשיו עם רגליים על הקרקע. תודה רבה לכל הקהל הישראלי והקהילה היהודית שהגיעה לחזק אותי ביוטה. תודה מיוחדת לנתן לוי ואישתו דנה שטסו איתי והיו איתי בפינה בקרב".

הניצחון חיזק את מעמדו של ברזילי בקרב הלוחמים החובבנים האירופאים בארצות הברית. כעת, הישראלי גם זוכה לחיזורים מצד מספר סוכני לוחמים בכירים, כאשר הוא נוטה להצטרף בעתיד אל סוכנות Iridium בה חתומים גם נתן לוי ואלוף UFC ב-57 ק''ג ברנדון מורנו.

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully