וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: רז שלמה הושאל למכבי נתניה

2.8.2021 / 12:24

הבלם בן ה-21 עוזב לראשונה, הצהובים-שחורים יוכלו לרכוש אותו בסיום העונה במיליון שקל. בחודורוב מודאגים מהבעיות עם הבקרה וההשפעה על ההכנה

תקציר מגביע הטוטו: מכבי פתח תקוה - הפועל תל אביב 1:0/ספורט1

רז שלמה הושאל היום (שני) מהפועל תל אביב למכבי נתניה, כשלצהובים-שחורים אופציה לרכוש אותו בסיום העונה במיליון שקל. הבלם בן ה-21 עוזב את הפועל תל אביב בפעם הראשונה, אחרי שערך הופעת בכורה בקבוצה הבוגרת בעונת 2016/17 ובמרוצת השנים הפך לחלק בלתי נפרד מהסגל. חרף גילו הצעיר, הוא הספיק לרשום 91 הופעות במשחקי ליגה במדים האדומים.

רז שלמה שחקן הפועל תל אביב חוגג שער. דני מרון
עזב את הפועל תל אביב בפעם הראשונה. שלמה/דני מרון

למרות הניצחון 1:0 אמש (ראשון) על מכבי פתח תקוה בהרכב חסר מאוד, הפועל תל אביב עסוקה בימים האחרונים בעיקר בדבר אחד: להעביר את התקציב של הקבוצה. ברביעי הקרוב תתקיים הפגישה המכרעת עם בקרת התקציבים בנוגע לערבויות עבור חובות העבר, כאשר האדומים מבהירים כי לא יציגו ערבויות עבור סכום שהם מערערים עליו ומשוכנעים כי לא מדובר בחובות שלהם - לא חשוב באיזה מחיר.

"מי שצריך, שימצא את הפיתרון, לא נציג ערבויות עבור משהו שאנחנו לא צריכים לשלם וכשעדיין לא הוחלט כלום בנושא. אנחנו משוכנעים שאחרי כל הדיונים לא נצטרך לשלם את החובות האלה", אמרו במועדון.

מצד אחד בקבוצה משוכנעים בצדקתם, אבל מצד שני גם הם יודעים שהבעיה הזו נמצאת באוויר זמן רב, ושהיה מקום לפתור לפני תקופה ארוכה, הרבה לפני פתיחת גביע הטוטו. שחקנים כמו לוסיו ופארליי רוזה, שפספסו את ההכנה בישראל והצטרפו רק במחנה האימונים, יחסירו בסופו של דבר את רוב משחקי ההכנה. האדומים ינסו לארגן משחקי אימון בשביל השחקנים בשבועיים הקרובים כדי לצמצם את פערי המוכנות בסגל.

עוד בוואלה!

גביע הטוטו: הפועל תל אביב ניצחה 0:1 את מכבי פתח תקוה

לכתבה המלאה
שי אליאס שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
הסגל שניצח אתמול, רחוק מאוד מהסגל שירוץ בליגה. שי אליאס/קובי אליהו

ניר קלינגר התייחס להרכב החסר בסיום ואמר: "זה חלק מההוויה שלנו. יש לנו אווירה טובה ולוחמנית בקבוצה. עדיין, זה עצוב ש-13 שחקני הרכב יושבים ביחד ביציע, זאת תמונה עצובה. אין קשר בין הקבוצה שהייתה על כר הדשא לזאת שתשחק בליגה. כהכנה לליגה, זה פוגע לנו. אני מקווה שזה ייפתר כמה שיותר מהר".

קלינגר עמד על הקויום בגביע הטוטו, אבל לא יוכל לעשות זאת בליגת העל בעקבות העונש שספג אחרי אירועי הדרבי התל אביבי. "מנפלאות הכדורגל הישראלי", הגדיר קלינגר בציניות את המצב. "אמרתי שנתגבר על זה, אבל זה לא יהיה פשוט. נצטרך לעשות דברים בנושא, חלק מהאסטרטגיה להביא שחקנים עם ניסיון ומנהיגות קשורה לזה. ברור לי שנצטרך אותם כשאהיה ביציע. אני אדבר בקרוב בהרחבה על העונש ואומר את מה שעל ליבי, ויש על ליבי הרבה. בינתיים ניצחנו, תודה לקהל שתמך בנו, והפנים קדימה".

על סוגיית דני גרופר שלא נמצא במסגרת הקבוצתית למרות שהוא חתום, אמר קלינגר: "לכל מועדון ובטח להפועל תל אביב, יש מדיניות ברורה. אנחנו מאוד אוהבים את דני, גם אני באופן אישי אוהב אותו, אבל אני מקצוען ואני עובד בהפועל תל אביב. דני רוצה לשחק בחו"ל ואני תומך בו ב-100 אחוז. אני מניח שהוא יימכר עד לתום מועד ההעברות. כמאמן, אני לא יכול לתרגל את דני מגן שמאלי כשבעוד שלושה שבועות הוא יברח לי. לכל מעשה יש סיבה. אני אשמח מאוד אם דני בסופו של דבר יחתום ויישאר, אך אם השאיפה שלו היא לצאת לחו"ל, אנחנו צריכים לדעת מזה. אם לא, שיחתום על חוזה חדש. זה הכל".

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
יש לו בטן מלאה על ההתאחדות. קלינגר/קובי אליהו

אושר דוידה הוסיף: "הגענו עם הרכב לא אידיאלי אבל עמדנו במטרה וזה ייתן לנו דחיפה קדימה. הוכחנו שגם בסגל חסר מאוד אנחנו יודעים לעשות את העבודה. לפי כל ההכנה וטרום העונה, בקבוצה מאוד מגובשת, הולך טוב באימונים ואנחנו רוצים לעשות עונה הרבה יותר טובה מהעונה שעברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully