וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב עשויה לשחק נגד מכבי פתח תקוה עם שחקני הנוער

עודכן לאחרונה: 1.8.2021 / 20:13

עדיין אין פתרון מול בקרת התקציבים, האדומים יופיעו בסגל חסר נגד מכבי פתח תקוה (20:30, ספורט4): "לא ניקח אחריות על חובות העבר". במועדון הציגו את המדים החדשים

הפועל תל אביב משיקה סט תלבושות חדש לעונת 2021/22/דוברות הפועל תל אביב

הפועל תל אביב כנראה תחסר הערב את מרבית השחקנים החדשים שלה במשחק החוץ נגד מכבי פתח תקוה (ראשון, 20:30, ספורט4) במחזור הפתיחה של גביע הטוטו. ראשי המועדון עושים מאמצים על מנת להעביר את כל השחקנים בבקרת התקציבים, פועלים מול ההתאחדות בנוגע לחובות העבר עליהם הם נדרשים להציג ערבויות, אך בשלב זה לא נמצא פתרון. פרט לאלון אזוגי ומוחמד טראורה, שיירשם כנבחן, השחקנים החדשים לא צפויים לשחק. דני גרופר לא ייכלל בסגל עד אשר יחתום על חוזה חדש.

הבקרה דורשת מהאדומים בטוחות של 7.5 מיליון שקל על חובות העבר לשחקנים. מבחינת ראשי הפועל, לא מדובר בחוב שלהם והם העמידו בטוחות לכל תקציב הקבוצה לעונה הקרובה, כולל שחקני הרכש. בבקרה רוצים בטוחות למקרה שהאדומים יפסידו בדיון המתקיים ב-CAS, כאשר בתחילה הבקרה דרשה ערבויות של מעל 15 מיליון שקל וירדה כעת למחצית מהסכום. ביום רביעי הקרוב תיערך פגישה בין ראשי האדומים לבקרת התקציבים ואם לא יימצא פיתרון, גם למשחק נגד בית"ר ירושלים ביום שבת תופיע הקבוצה עם שחקני נוער רבים.

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב עם סלים טועמה. אודי ציטיאט
סגל חסר מאוד. קלינגר/אודי ציטיאט

גורם בהפועל תל אביב אמר הבוקר: "אנחנו מטפלים בנושא שנה אחרי שנה ומשוכנעים שבסוף החובות הללו לא יפלו עלינו. לא ניקח אחריות ולא ניתן ערבויות לחובות האלה, לא משנה מה ידרשו, גם אם זה יגיע לבית המשפט".

למעשה, ההתאחדות עשויה לקחת את האדומים לבית משפט אם לא יסופקו בטוחות לחובות העבר, בטענה להעדפת נושים. הנושא סבוך כרגע, אך האדומים מקווים שעד תחילת העונה הוא ייפתר.

הפועל תל אביב הודיעה היום שערוץ TVGRAM יהיה אחד מנותני החסות של הקבוצה. מנכ"לית המועדון, אודליה פרידמן: "אנו מברכים מאוד על הצטרפות tvgram כנותן חסות משמעותי לעונה הקרובה. שי שצברג נכנס לרשימה ארוכה ומכובדת של נותני חסות שכבר הפכו לחלק מהמשפחה האדומה. אני מאמינה שביחד נצליח לעמוד במטרות שהצבנו העונה. ברוך הבא".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן הפועל תל אביב שלומי אזולאי. דוברות הפועל תל אביב, אתר רשמי
תלבושת הבית והחוץ של הפועל תל אביב לעונת 2021/22/אתר רשמי, דוברות הפועל תל אביב
שחקן הפועל תל אביב עידן ורד. דוברות הפועל תל אביב, אתר רשמי
עידן ורד עם המדים החדשים/אתר רשמי, דוברות הפועל תל אביב

בתוך כך, בקבוצה הציגו היום את תלבושות החוץ לעונה הקרובה. המדים, שעוצבו על ידי המעצב ברק ליאון, נבחרו ע"י אוהדי הקבוצה במשאל שנערך במהלך העונה החולפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully