וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמרור אזהרה: בית"ר ירושלים חייבת להתחזק כדי להימנע מעוד עונה רעה

עודכן לאחרונה: 1.8.2021 / 13:06

אחרי הרבה רעש וצלצולים בקיץ, במועדון חייבים להחתים שחקנים משמעותיים: "יש כאן הרבה ילדים וכאלה שיתקשו לעמוד בלחץ". קומאן: "קצת מודאג מהעובדה שלא הבקענו עד עכשיו". עימות בין חוגג למנהל האצטדיון בנוגע ל"לה פמיליה"

תקציר: הפועל ירושלים - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

1. בבית"ר ירושלים היו מאוכזבים מההפסד אתמול (שבת) בדרבי, 1:0 להפועל ירושלים, אך לא פחות מכך היו מוטרדים מהיכולת והתוצרת של הקבוצה. במועדון לא התביישו לומר בסיום: "אמרנו כבר במחנה, צריכים פה עוד 3-4 שחקנים, רק בלם לא יספיק. יש כאן הרבה ילדים וכאלה שיתקשו לעמוד בלחץ, בלי קשר לזה שצריך להוסיף איכות".

גם שחקנים בקבוצה הודו לאחר משחק נוסף שהסתיים ללא שער זכות: "יש פה חבורה של לוחמים, אבל זה לא מספיק בשביל בית"ר ירושלים. נחכה שיבוא החלוץ, ששועה יחזור, שיגיע בלם ונקווה להיות יותר טובים. לא יהיה קל העונה".

לעת עתה, בבית"ר ירושלים מכוונים לצירוף בלם, אך לא פוסלים שינויים נוספים. ארווין קומאן היה רוצה לצרף עוד קשר ולצרף שחקן נוסף לחלק הקדמי, אך הקבוצה "תקועה" עם שחקנים כמו מתאוסיניו ושועה המושעה, שהם שחקנים שחוגג שילם עליהם הרבה מאוד כסף, אך לא מתאימים למועדון - מתאוסיניו בשל היכולת ושועה בשל ההתנהלות. בינתיים השניים נשארים וחייבים להיות שחקנים משמעותיים עד אשר יוחזר חלק מההשקעה בהם. אותם הדברים לגבי המגן סנטיאגו אוקמפוס, כאשר כל עוד עמית כהן מועדף על פניו בעמדת המגן הימני, אין שום סיבה להשאיר זר על הספסל בזמן שהקבוצה משוועת לחיזוק, ונראה כי לאחר שיושלמו המשחקים בשבוע הקרוב, נגד מכבי פתח תקוה (רביעי, 20:30 בספורט4) והפועל תל אביב בשבת, יתקבלו החלטות בנוגע לשינויים.

בנוגע לשועה, מחר תיערך שיחה בינו לבין המאמן ואם השחקן לא יתנצל ויתיישר בהתנהלותו, קומאן עשוי להמשיך את ההשעיה שלו או שלא ייתן לו לשחק בהמשך. שועה אמר לסביבתו כי הוא מרגיש שבמועדון לא מכבדים אותו ומחפשים אותו על כל דבר קטן.

משה חוגג בעלים בית"ר ירושלים. דני מרון
בית"ר ירושלים חייבת להתחזק. חוגג/דני מרון

2. המאמן נשאל בסיום הדרבי על העובדה שהקבוצה מתקשה בעיקר בחלק הקדמי, ואמר: "אני קצת מודאג שלא הבקענו עד עכשיו. יש כאן שחקנים צעירים שלומדים, אנחנו בתהליך איתם, אבל אנחנו צריכים לשחק יותר טוב וגם לצרף שחקנים. פתחנו לא טוב את המשחק ואחרי זה היינו צריכים לרדוף ולא עשינו דברים נכון, אבל נעבוד על זה".

לאחר המשחק התראיין גם הבלם אוראל דגני, שנשאל אם מתחרט שהצטרף לקבוצה בעונה שעברה: "זה מאכזב, אני תמיד רוצה לנצח בכל משחק. טוב לי כאן ואני לא מתחרט שבאתי לבית"ר, תמיד הייתי רוצה שיהיו לידי עוד שחקנים איכותיים ומנוסים, אבל אלו לא דברים שתלויים בי, אלה החלטות של הנהלה".

בסיום המשחק אסף איתמר ניצן את השחקנים על הדשא, הפנה את פניהם אל עבר היציעים ואמר להם: "תסתכלו טוב טוב על הקהל ותבינו איך ההרגשה אחרי הפסד ואחרי ניצחון, תכניסו את זה טוב טוב לראש".

אדווין ג'סי שחקן בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
נקודת האור. ג'סי/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

3. אירוע שהתרחש לפני מספר ימים היה עימות בין בעלי בית"ר משה חוגג למנהל האצטדיון ברק ג'ורג'י. הבעלים כעס על כך שלמרות שהורה ללה פמיליה לפנות את חדר הציוד באצטדיון, ג'ורג'י מאפשר להם להשתמש בחדר, להוציא ולהכניס ממנו ציוד. ג'ורג'י הבהיר לחוגג כי חברי הארגון מתנהגים בצורה מכובדת ועל פי הכללים שהציב להם כבר שנים ושבמצב הקיים הוא לא ימנע מהם להשתמש בחדר. חוגג הבהיר לג'ורג'י כי הוא עובד על הקמת ארגון אוהדים חדש ורוצה שהמחסן יישמר עבורם, אך ג'ורג'י הודיע לו שאם יהיה ארגון חדש, הוא יפנה גם להם מקום לציוד.

4. נקודות האור מבחינת בית"ר היו שחקן הרכש אדווין ג'סי, שמעבר ליכולת הגיע עם הרבה מוטיבציה ורצון להוכיח ולשקם את הקריירה, ואלפי אוהדים שהגיע בהמוניהם, קרוב ל-7,000 צהובים-שחורים נכחו באצטדיון טדי ואמורים היו לשבת כולם ביציע הדרומי, אלא שבשל דוחק חלקם הועברו ליציע המערבי. שחקנים אמרו בסיום: "שיחקנו מול קבוצה חלשה והיינו צריכים לנצח גם כשאנחנו לא בשיאנו. שבא קהל כזה והמשחק חשוב לו, היינו צריכים לתת יותר. בדרבי בליגה נצטרך לתקן".

5. שני אוהדים שהיו מעורבים אמש באירוע אלימות מחוץ לטדי, הורחקו היום למשך שנתיים ממגרשי הכדורגל, לבקשת נציג המשטרה בדיון בעניינם בבית המשפט. אוהד נוסף הורחק למשך 30 יום ממגרשי הכדורגל ו-60 יום מאצטדיון טדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully