וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמזי ספורי: "כיף לחזור, אני צריך להוכיח את עצמי כל הזמן"

29.7.2021 / 22:00

הקשר שחזר מהשאלה וכבש ב-0:4 של הפועל באר שבע על ארדה, יודע שחובת ההוכחה עליו. רוני לוי: "התוצאה מחמיאה, אבל נצטרך לשפר עוד הרבה דברים". שלונסק ורוצלאב מחכה בשבוע הבא

תקציר: הפועל באר שבע - ארדה 0:4/ספורט1

הפועל באר שבע טיילה הערב (חמישי) לסיבוב המוקדמות השלישי של הקונפרנס ליג אחרי ניצחון 0:4 על ארדה הבולגרית ו-0:6 בסיכום. אלטון אקולטסה, רמזי ספורי, יוג'ין אנסה ורותם חטואל כבשו את השערים, וכעת הקבוצה מבירת הנגב עוברת לחשוב על היריבה בשבוע הבא: שלונסק ורוצלאב הפולנית, שעברה את אררט ירבאן עם 5:7 בסיכום.

מאמן הפועל באר שבע, רוני לוי. דני מרון
פתיחה מוצלחת לעונה האירופית. רוני לוי/דני מרון

המאמן רוני לוי אמר אחרי המשחק: "השלמנו את המשימה וזה היה חשוב מאוד. באנו עם תוצאת חוץ טובה. הם ניסו לחזור אל המשחק וזה היה משחק קשה מאוד. לא נכנסנו טוב אל המשחק, אבל כבשנו שער מוקדם וזה נתן לנו שקט ורוגע. היינו מסוגלים להגדיל את התוצאה. הנענו את הכדור טוב יותר והבולגרים לחצו וניסו עד הסיום. מגיעה מילה טובה לשחקנים ולקבוצה. גם הקהל מכניס לנו אנרגיות משמעותיות מאוד. אני רק יכול לדמיין מה יהיה כשנשחק בטרנר. התוצאה טובה ומחמיאה, אבל היה חשוב לעבור שלב ולהתקדם. בתוך כל זה יש לנו הרבה מה לשפר ולתקן. אני מרוצה מהתוצאה, היו הרבה דברים טובים מאוד, אבל יש המון מה לשפר. אנחנו בתחילת העונה, רוב השחקנים עדיין לא בקצב טוב. השחקנים צריכים להכיר את השיטה ואחד את השני יותר טוב. ככל שהזמן יעבור נהיה איכותיים יותר. הייתי רוצה שנשלוט בכדור יותר, להיות פחות חשוף בהתקפות מעבר, שנלחץ יותר טוב. הרבה דברים אני רוצה שייראו טוב יותר".

על התכניות לחזק את הקבוצה אמר לוי: "מה שכתוב בתקשורת אלה הם הדברים ואלה העמדות שאנחנו מחפשים. יש לנו פתרונות טובים בתוך הבית. אנחנו מתעכבים כדי למצוא את השחקנים, אבל קשה מאוד למצוא שחקנים איכותיים. אנחנו נצטרך להוכיח על המגרש ובעבודה קשה ותוצאות טובות שאנחנו ראויים לרוץ למעלה. אנחנו בונים מוניטין ואת היכולת שלנו ומראים מה אנחנו מסוגלים לעשות. אנחנו צריכים להשתפר כל הזמן כדי שנוכל לדבר על משהו בכלל". על הסיבוב הבא: "נראה נגד מי נשחק. אם זאת הקבוצה הפולנית, ראינו כבר שהקבוצות שם חזקות מאוד ובעיקר בבית. עכשיו נחייך קצת ומחר נתחיל להתארגן לקראת היריבה, מי שהיא לא תהיה".

רמזי ספורי, ששוב פתח בהרכב וגם כבש מהנקודה הלבנה: "מרגיש מצוין, כיף לחזור לקבוצה ולנצח ברמה האישית. כקבוצה יש לנו הרבה מה לעבוד ולהשתפר. אנחנו קבוצה חדשה עם הרבה שחקנים חדשים וצריך להתחבר ולהתאקלם, לאט לאט".

ספורי הוסיף: "אני צריך להוכיח את עצמי כל הזמן, להוכיח שאני ראוי, לעבוד קשה באימונים כל שבוע ולהילחם על המקום שלי. הפועל באר שבע זה מועדון חזק עם קהל חזק, מועדון ששואף תמיד גבוה והמטרות שלו ברורות. הקהל דואג לנו גם בבית וגם בחוץ לאווירה ביתית. אין ספק שבטרנר נרגיש בבית יותר חם".

עוד בוואלה!

הפועל באר שבע הביסה 0:4 את ארדה ועלתה לסיבוב המוקדמות השלישי בקונפרנס ליג

לכתבה המלאה
שחקן הפועל באר שבע, רמזי ספורי. דני מרון
"מרגיש מצוין". רמזי ספורי/דני מרון

היריבה הבאה: שלונסק ורוצלאב

משוכה לא פשוטה בכלל ניצבת בפני הפועל באר שבע בסיבוב המוקדמות השלישי. שלונסק ורוצלאב עברה את אררט ירבאן עם ניצחון 2:4 בארמניה ו-3:3 ביתי, ותקבל את פני הקבוצה מבירת הנגב בחמישי הבא באצטדיון מייסקי (45,105 מקומות) שאירח משחקים ביורו 2012, כששבוע לאחר מכן תגיע לישראל. שלונסק זכתה פעמיים באליפות פולין (1977 ו-2012) והישג השיא שלה באירופה היה גם הוא ב-1977, אז נעצרה על ידי נאפולי ברבע גמר גביע המחזיקות.

דיוגו ורדאסקה, שסיים את תקופת הבלהות בבית"ר ירושלים, הצטרף לא מזמן לסגל עמוס יחסית בשחקנים מחצי האי האיברי וגם בישל במחזור הפתיחה בליגה. הכוכב הגדול הוא החלוץ הספרדי אריק אקספוסיטו, וגם הקשר הסלובקי רוברט פיך הוא שחקן מסוכן ליריבות והבקיע צמד הערב. מבין השחקנים המקומיים, השם המוכר ביותר הוא הקשר ולדמאר סובוטה בן ה-34, שחקן נבחרת פולין לשעבר, שהיה שותף לאליפות של שלונסק ב-2012 וחזר בשנה שעברה אחרי שנתיים בקלאב ברוז' ועוד שש בסט. פאולי. את הקבוצה מאמן יאצק מאגרה בן ה-44, ששיחק בעברו במשך שנים בלגיה ורשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully