וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפי מנקו חתם לשנתיים בהפועל חולון: "העדפתי אותה על פני אופציות אחרות"

29.7.2021 / 17:29

הפורוורד בן ה-27 חוזר ארצה אחרי עונה אחת בשאלון הצרפתית: "לא יכול לחכות לפגוש את האוהדים". עוזר המאמן עמית שרף: "כשיש הזדמנות להביא שחקן כזה, עושים הכול בשביל זה"

אחרי חזרתו של איתי שגב מהליגה הצרפתית להפועל ירושלים, השלים היום (חמישי) גם רפי מנקו את שובו ארצה כשחתם לשנתיים בשורות הפועל חולון. הסיכום בין הצדדים נעשה כבר אתמול וכעת התבצעה גם החתימה הרשמית.

חולון תהיה התחנה החמישית של מנקו (27, 2.00) בליגת העל, אחרי ששיחק בשתי קדנציות בהפועל ירושלים ובהפועל אילת, וגם בגלבוע/גליל ובהפועל תל אביב.

בעונה שעברה מנקו הסתבך בתחתית עם שאלון, והם ירדו לליגת המשנה בצרפת. הוא העמיד ממוצעים של 7.7 נקודות ו-3.5 ריבאונדים ב-22 דקות למשחק, ופגע ב-36.9 אחוזים לשלוש.

רפי מנקו מצטרף להפועל חולון. דוברות הפועל חולון, אתר רשמי
תחנה חמישית. רפי מנקו/אתר רשמי, דוברות הפועל חולון

לאחר החתימה אמר מנקו: "אני שמח מאוד להצטרף למועדון גדול ומכובד כמו הפועל חולון. העדפתי את חולון על פני אופציות אחרות ואני לא יכול לחכות לפגוש את האוהדים. מאחל לנו שנשיג את כל המטרות שלנו העונה".

עוזר המאמן עמית שרף: "אנחנו שמחים מאוד על הצטרפותו של רפי לקבוצה, שחקן נבחרת ישראל עם ניסיון כשחקן מוביל בליגה. כשיש הזדמנות להביא פורוורד ישראלי עם סייז, קליעה, יכולת הורדת כדור לרצפה, בנוסף ליכולת לשמור על כמה עמדות בהגנה, אתה עושה הכול כדי להביא אותו. רפי מביא גם אישיות חיובית לחדר ההלבשה ואני בטוח שיחד עם הסגל הקיים, הוא יעזור לנו להתמודד בכל המפעלים ברמה הגבוהה ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully