וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MMA: עילאי ברזילי יערוך קרב חובבני רביעי בקריירה

עדי כפיר

עודכן לאחרונה: 29.7.2021 / 10:01

לוחם ה-MMA הישראלי עילאי ברזילי יערוך מחר (בלילה בין שישי לשבת) את הקרב החובבני הרביעי בקריירה, באירוע "סטיל פיסט פייט" שיתקיים ביוטה בארה"ב כשיילחם מול הקטור לופז המקסיקני. השניים יתחרו בקרב במשקל ביניים של 68 ק"ג

עילאי ברזילי. יחצ,
נקווה שיגדיל את המאזן החיובי. עילאי ברזילי/יחצ

לוחם ה-MMA הישראלי עילאי ברזילי יערוך מחר (בלילה בין שישי לשבת) את הקרב החובבני הרביעי בקריירה, באירוע "סטיל פיסט פייט" שיתקיים ביוטה בארה"ב כשיילחם מול הקטור לופז המקסיקני. השניים יתחרו בקרב במשקל ביניים של 68 ק"ג.

הלוחם הישראלי (1:3) הצעיר, שידוע ביכולות הגרפלינג שלו, יגיע להתמודדות לאחר 3 ניצחונות רצופים, כאשר בינואר האחרון ניצח בצורה מרשימה דווקא באגרופים. לעומת זאת, לופז בן ה-28 אמנם מחזיק במאזן של 2:3, אך הפסיד בשני הקרבות האחרונים שלו. למרות זאת, עדיין מדובר בסטרייקר טוב שעשוי לעשות חיים קשים לנציג מארץ הקודש.

ברזילי ערך את מחנה האימונים שלו בחודשים האחרונים בלאס וגאס במכון "סינדיקייט", שם התאמן בצמוד ללוחם ה-UFC נתן לוי, שיעמוד לצדו במהלך הקרב כמו כן גם המאמן הראשי של המכון ג'ון ווד.

ברגעים האחרונים של מחנה האימונים ברזילי אמר: "זה מחנה האימונים הכי טוב שעשיתי עד עכשיו, כולל הורדת המשקל. החברים לקבוצה והמאמנים שנמצאים איתי כל יום על המזרן מצפים ממני להופעה מרשימה ואני מאוד לא רוצה לאכזב".

הישראלי המשיך והוסיף: "זו תהיה משוכה לא פשוטה עם יריב מבוגר וקשוח, אבל בחודשים האחרונים אני מתאמן עם הלוחמים הטובים בעולם במשקל שלי (65 ק"ג) בכל יום, ככה שאני הרבה יותר ממוכן. אני רוצה לומר תודה לכל הקהל הישראלי על התמיכה שאני מקבל, זה מחמם את הלב".

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully