וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה חוגג הבהיר: "לא תהיה אף מלחמה עם אוהדי בית"ר"

עודכן לאחרונה: 28.7.2021 / 20:37

הבעלים שיתף פוסט בפייסבוק והבהיר כי הוא נאבק רק בקיצוניים: "המלחמה שלי ושל המועדון הוא רק בקומץ של בערך 15 גזענים"

תקציר: בית"ר ירושלים - ויטסה 1:0/ספורט1

הבעלים של בית"ר ירושלים, משה חוגג הצהיר הבוקר (רביעי) שהתקציב של המועדון לעונה הקרובה יעמוד על כ-50 מיליון שקל. כדרכו הלוחמנית, חוגג צייץ הבוקר בחשבון הטוויטר שלו: "לאחר חודשים שהקשבתי מהצד להמון קשקושים על התקציב של בית"ר, אתמול בערב קיבלתי את דרישות הבקרה והיום אעביר את הבטוחות הנדרשות לתקציב של כ-50 מיליון שקלים. ניתן למעשים בשטח לדבר. כך היה עם המאמן, כך היה עם השחקנים וכך גם עם התקציב".

מאוחר יותר העלה בעלי בית"ר גם פוסט לעמוד הפייסבוק הפרטי שלו ובו כתב בין השאר "אין ולא תהיה אף מלחמה עם אוהדי בית"ר, כל המועדון הזה הוא למען האוהדים". חוגג סייג וטען שהמאבק הוא למעשה בקיצוניים: "המלחמה שלי ושל המועדון הוא רק בקומץ קטנטן של בערך 15 גזענים אלימים שחצו כל קו אפשרי, אם זה קללות גזעניות, אם זה קללות על ילדות בנות 4 ואם זה אלימות ואיומים נגד אחרים".

משה חוגג הבעלים של בית"ר ירושלים עם היו"ר אלי אוחנה. דוברות בית"ר ירושלים, אתר רשמי
לא נותן לרעשי הרקע להפריע לו. חוגג/אתר רשמי, דוברות בית"ר ירושלים

שחקני הקבוצה זכו היום לחופש, כאשר מחר יחלו באופן רשמי ההכנות לדרבי בגביע הטוטו, שיתקיים ביום שבת. עד עתה רכשו אוהדי הקבוצה קרוב ל-3,000 כרטיסים והציפיה היא ל-5,000 צהובים שחורים ביציע הדרומי. בטדי.

בבית"ר מקווים להסדיר עד לשבוע הבא אישור כניסה לארץ לחלאופילו פלייטר וריצ'מונד בואצ'י, בתקוה שינחתו בישראל בשבועיים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully