וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי לקראת ארדה: "צריך לשמור על אותה מחויבות ורצינות"

28.7.2021 / 9:20

מאמן הפועל באר שבע רוצה לשמור על היתרון 0:2 מהמשחק הראשון (ה', 20:00, ספורט4). בקבוצה לא יוותרו על דדיה ויוספי

תקציר: ארדה קרדז'אלי - הפועל באר שבע 2:0/ספורט1

הפועל באר שבע תערוך הערב (רביעי) את האימון המסכם באצטדיון המושבה, לקראת משחק הגומלין מחר מול קרדז'אלי (20:00, ספורט4). הקבוצה מבירת הנגב מגיעה להתמודדות עם יתרון 0:2 מהמשחק הראשון. "עשינו עבודה טובה בבולגריה, היתרון שלנו, אבל נצטרך לשמור על אותה מחויבות ורצינות כדי לסיים את העבודה", אמר המאמן רוני לוי לשחקניו.

חאתם עבד אלחמיד הפצוע ייעדר. בנוגע לתומר יוספי ואור דדיה, אין כוונה לשחרר אף אחד בשלב זה, גם אם תגיע הצעה והשניים אמורים להיות חלק משמעותי מהסגל. בינתיים, במועדון ממשיכים בניסיונות לאתר בלם וחלוץ. נציגיו של דני גרופר מהפועל תל אביב הבהירו כי בשלב זה המגן מכוון לחו"ל אך ייתכנו התפתחויות בנושא.

לקראת המשחק מול ארדה אמר לוי: "יש להם חלק קדמי מאוד מסוכן, עם שחקנים איכותיים. גם במשחק הרגשתי שאם קצת נזייף הגנתית, נהיה בסכנה. הקבוצה הייתה מאוד מחויבת מבחינה טקטית וכולם נרתמו לעזרה, כך מנענו מהם להביא את היכולות שלהם לידי ביטוי. אם ניתן להם שטחים וחופש, הם קבוצה מאוד מסוכנת".

איתן טיבי הוסיף: "אני מאוד שמח ומרגיש מהיום הראשון את החום והאהבה. התאקלמתי די בקלות כי יש פה שחקנים שאני מכיר. הייתי תשע שנים במכבי תל אביב וזה לא מעבר שקל לעשות, אבל אני מאוד שמח שאני כאן ויש לי לא מעט מטרות להשיג העונה. יש לנו סגל רחב וטוב בכל עמדה, זה חשוב לקבוצה שרוצה הישגיות".

משחקיה של הפועל באר שבע במוקדמות הקונפרנס ליג יתקיימו העונה באצטדיון שלמה ביטוח בפתח תקוה, לאחר שהקבוצה וראשיה היו מרוצים מהאירוח לו זכו ומהישגי הקבוצה באצטדיון במסגרת הליגה האירופית בעונה שעברה.

חלוץ קבוצת הנוער נועם שחר יצא למבחנים בפרוג'ה האיטליקית.

הרכב משוער: אריאל הרוש, דוד קלטינס, מיגל ויטור, איתן טיבי, איאד אבו עביד, רועי גורדנה, רמזי ספורי, מריאנו באריירו, אלטון אקולטסה, יוג'ין אנסה, איתי שכטר.

רוני לוי מאמן הפועל באר שבע במסיבת עיתונאים. ., מערכת וואלה!
דרוך. רוני לוי/מערכת וואלה!, .

אם לשפוט לפי המשחק הראשון, הרי שיחסי הכוחות בין הקבוצות ברורים למדי. היריבה שמיעטה להקשות על הפועל באר שבע במשחק הראשון נראתה רע גם במחזור הפתיחה של הליגה הבולגרית השבוע, וסיימה ב-0:0 עם בוטב וראצה.

הרכב משוער: איבן קראדז'וב, מילן ילב, פלאמן קרומוב, מילן סטוייב, דיאן לוזב, אמיל מרטינוב, לחזאר קוטב, קרום סטויאנוב, איבן קוקונוב, טוניסלב יורדנוב, ספאס דלב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully