וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית גרשון חתם לשנתיים בהפועל ירושלים: "מתרגש מאוד"

עודכן לאחרונה: 26.7.2021 / 18:01

הגארד הישראלי בן ה-25 עזב את גלבוע/גליל וחתם לשנתיים בקבוצה של אורן עמיאל, שאמר: "יש לו פוטנציאל גדול"

אורן עמיאל במסיבת פתיחת העונה של הפועל ירושלים/צילום וידאו: רוני כנפו, עריכת וידאו: ניר חן

הפועל ירושלים הודיעה היום (שני) על החתמתו של השוטינג גארד עמית גרשון לשנתיים הקרובות. גרשון בן ה-25 (1.91 מ') שיחק בשתי העונות האחרונות בהפועל גלבוע/גליל, ואת העונה האחרונה סיים עם 5.1 נקודות ו-1.1 ריבאונדים ב-16 דקות על הפרקט. הוא החל את הקריירה בליגה הלאומית בהפועל עפולה, משם עשה את הדרך לליגת העל אצל הפועל באר שבע (שם זכה בתואר תגלית העונה ב-2019) ומשם לגלבוע.

עמית גרשון שחקן הפועל ירושלים. אתר הפועל ירושלים, אתר רשמי
"אני כבר מחכה להזדמנות שאוכל לשחק מול האוהדים המדהימים האלה ואני מאחל לנו המון בהצלחה". גרשון/אתר רשמי, אתר הפועל ירושלים

מאמן הקבוצה, אורן עמיאל, התייחס להחתמה: "הבחירה של עמית והאומץ שלו לבוא לשחק בהפועל, אומרת משהו על האופי שלו. אני חושב שלעמית יש פוטנציאל גדול, במיוחד ביכולת הקליעה שלו, שזה משהו שאי אפשר להתעלם ממנו. ואנחנו נמשיך לפתח אותו כדי שיוכל לעזור לנו בתחומים נוספים על המגרש". גרשון עצמו מסר: "מאוד מתרגש להצטרף למועדון גדול כמו הפועל. אני כבר מחכה להזדמנות שאוכל לשחק מול האוהדים המדהימים האלה ואני מאחל לנו המון בהצלחה יחד בעונה הקרובה".

בנוסף, הודיעה הפועל ירושלים על הארכת חוזהו של יובל שניידרמן בן ה-18 (1.87 מ'), שחתם לשנתיים נוספות. שניידרמן שותף בעונה החולפת בתשעה משחקי ליגה וקלע 1.7 נקודות כשהוא מוסיף 1.4 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully