וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "הניצחון הזה קודם כל עבור האוהדים, זה היה חשוב להם"

25.7.2021 / 22:56

מאמן מכבי חיפה לאחר הזכייה באלוף האלופים על חשבון מכבי תל אביב: "לא צריך לצאת מפרופורציה". בן שהר: "יכולתי לכבוש יותר"

תקציר ניצחונה של מכבי חיפה 0:2 על מכבי תל אביב במשחק אלוף האלופים/ספורט1

מכבי חיפה לא הצליחה לנצח את מכבי תל אביב במהלך עונת האליפות שלה ובכלל סבלה מולה לא מעט בעשור האחרון. הערב (ראשון) הירוקים עשו סוף לרצף מתסכל של 14 משחקים ללא ניצחון מול מחזיקת הגביע עם 0:2 ביתי וזכייה בתואר אלוף האלופים לראשונה מאז 1989. ברק בכר קיבל תוצרת ראשונה מבן שהר, שחגג בדקה ה-50 אחרי שנפסלו לו שני שערים בגלל עמדות נבדל, ומוחמד אבו פאני קבע את תוצאת המשחק במבצע אישי נאה בדקה ה-73. התואר הראשון העונה שייך לאלופה.

אבו פאני יחמיץ את הגומלין מול דינמו טביליסי במוקדמות הקונפרנס ליג בגלל כרטיסים צהובים ולירוקים יש גם רשימת פצועים לא קצרה (עופרי ארד, נטע לביא וריאן סטריין) אליה אולי יצטרף כעת אורי דהן שנפגע במהלך המשחק והוחלף. גם בוגדן פלאניץ' התלונן על כאבים ויצא, אם כי לפי החגיגות שלו עם הגביע לאחר טקס המדליות נראה שהוא התאושש די מהר.

רמי גרשון, בוגדן פלאניץ', בן שהר שחקני מכבי חיפה עם גביע אלוף האלופים. מאור אלקסלסי
לא עזב את הגביע. בוגדן פלאניץ' עם החברים/מאור אלקסלסי

ברק בכר, מאמן מכבי חיפה: "לקחנו תואר, ניצחנו משחק חשוב לאוהדים. זה קודם כל עבורם, אנחנו יודעים כמה זה היה חשוב להם. ניצחנו כמו שצריך, אהבתי את הכניסה של המחליפים. אנחנו ממשיכים לשפר דברים ואני רוצה לראות שיפור גם ביום חמישי באירופה. תמיד טוב לנצח קבוצה טובה כמו מכבי תל אביב, אבל לא צריך לצאת מפרופורציה. יש עוד זמן לליגה ואנחנו רוצים ללכת כמה שיותר רחוק באירופה. הדבר החשוב זה לעמוד ביעדים שלנו".

על הפציעות: "אנחנו לא מתעסקים בתירוצים. כל משחק חסרים שחקנים, אבל יש כאלה לא פחות טובים שנכנסים. העמידו לנו פה סגל רחב שיכול להתמודד עם החיסורים. מי שישחק ביום חמישי, ישחק טוב".

עוד בוואלה!

מכבי חיפה זכתה באלוף האלופים אחרי 0:2 על מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
ברק בכר מאמן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
המטרה הבאה: אירופה. ברק בכר/מאור אלקסלסי

בן שהר, שחגג את שער הבכורה שלו במדי מכבי חיפה: "כיף גדול לבוא ואחרי כמה שבועות לזכות בתואר. כל תואר זה כיף. יכולתי לכבוש יותר, אבל הכי חשוב שנראינו טוב. נשמח היום ונתכונן לחמישי".

על ההתאקלמות שלו: "בכל מקום שהייתי בקריירה הייתה לי תחרות, תחרות זה דבר טוב. כמובן שאני מצפה להראות את עצמי ולהיות בהרכב, בשביל זה באתי".

על המטרות: "גם לפני שבאתי אמרתי שהרצון שלי הוא להגיע לקבוצה ששואפת ללכת על כל התארים ומכבי חיפה היא כזו. גם באירופה רוצים להגיע לשלב הבתים. כמובן שהדרך היא מאוד ארוכה, צריך להיראות יותר טוב. באתי כדי לזכות בתארים".

רז מאיר, רמי גרשון, בן שהר, דולב חזיזה שחקני מכבי חיפה עם גביע אלוף האלופים. מאור אלקסלסי
"באתי כדי לזכות בתארים". בן שהר/מאור אלקסלסי
צ'ארון שרי, אורי דהן שחקני מכבי חיפה עם גביע אלוף האלופים. מאור אלקסלסי
צ'ארון שרי עם אורי דהן/מאור אלקסלסי
גודסוויי דוניו שחקן מכבי חיפה עם גביע אלוף האלופים. מאור אלקסלסי
גודסוויי דוניו/מאור אלקסלסי

ארז כלפון, יו"ר המנהלת: "מבקש להודות לשני המועדונים על משחק כדורגל מהנה ששוחק לעיני עשרות אלפי צופים. ברכותיי למועדון הכדורגל של מכבי חיפה על הזכייה במפעל הראשון שמחולק העונה, תואר 'אלוף האלופים'".

אורן חסון, יו"ר ההתאחדות לכדורגל: "שני מועדונים כל כך בכירים ושתי קבוצות מצוינות סיפקו פתיחה מבטיחה לעונת הכדורגל החדשה, והכול מול יציעים עם קהלים ססגוניים. ברכות לאלופה על הזכייה בתואר הראשון והלוואי שנמשיך ליהנות כולנו יחד על כר הדשא וביציעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully