וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחם ישראלי נוסף בדרך ל-UFC?

עדי כפיר

עודכן לאחרונה: 25.7.2021 / 16:27

אחרי שנתן לוי הרשים והוחתם בנובמבר, שמעון סמוטריצקי, המחזיק במאזן 0:7, חתם על חוזה שמקנה לו קרב בעונה החמישית של "הקונטנדר". אם ירשים, עשוי להיות מוחתם על ידי דיינה וייט

שמעון סמוטריצקי. יחצ,
שמעון סמוטריצקי/יחצ

האם אנחנו בדרך ללוחם ישראלי נוסף ב-UFC? שמעון סמוטריצקי (0:7) חתם בסוף השבוע על חוזה שמקנה לו קרב בעונה החמישית של תכנית "הקונטנדר" בהנחייתו של מנכ"ל הארגון דיינה ווייט, שם לוחמים מקבלים הזדמנות להוכיח את יכולותיהם לעיניי ווייט ובמידה וירשימו הם יוחתמו בארגון ה-MMA הבכיר בעולם.

כזכור, בנובמבר 2020 לוחם ה-UFC נתן לוי גם כן התחרה בתכנית "הקונטנדר", ניצח והרשים את ווייט שהחתים את לוי על חוזה בארגון. כעת, זו תהיה ההזדמנות של סמוטריצקי בן ה-20 להוכיח שמקומו במחלקה במשקל חצי בינוני בהובלתו של האלוף קמארו אוסמאן.

היום (ראשון) המריא הלוחם הישראלי ללאס וגאס ביחד עם מאמנו בישראל מושיק קידר וסוכנו קיריל מדבדובסקי למספר ימי סידורים מול ה-UFC, ורגע לפני שהמריא אמר: "זו תחושה מדהימה להילחם ב-UFC. כל החיים שלי חיכיתי להזדמנות הזו, ואני הולך לקחת אותה בשתי הידיים".

כאמור, בארץ סמוטריצקי מתאמן במכון מושיק בוקס-טימפקט בהדרכתם של קידר ודודי בן זקן, אך בשנתיים האחרונות הוא נמצא על קו ישראל-רוסיה שם הוא מתאמן באחד המכונים הבכירים "ארחנגל מיכאל", כאשר איתו בקבוצה מתאמן אלוף ה-UFC לשעבר פיוטר יאן.

הישראלי אמנם צעיר אך זכה להרבה הישגים במהלך הקריירה הקצרה, כאשר זכה ב-2 ניצחונות בבלאטור שהקנו לו חוזה בארגון שהסתיים לפני מספר חודשים. כמו כן, הוא הוכתר בעבר כאלוף ישראל בג'יו ג'יטסו, אלוף ישראל בקיקבוקס, אלוף ישראל עד גיל 23 בהיאבקות קלאסית, אלוף עולם ו-3 פעמים אלוף אירופה לנוער בג'יו ג'יטסו ברזילאי.

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully