וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים מסכמת את המחנה: "לאט לאט מתחברים ולומדים להכיר אחד את השני"

עודכן לאחרונה: 23.7.2021 / 10:03

"יש פה המון שחקנים חדשים, נגיע מוכנים לליגה", אמר איתמר ניצן. קומאן הוסיף: "עכשיו אני מכיר הרבה יותר טוב את השחקנים"

תקציר: בית"ר ירושלים - ויטסה 1:0/ספורט1

בית"ר ירושלים השלימה אמש (חמישי) את מחנה האימונים שלה באוסטריה עם 0:0 מול א.אק לרנקה. הקבוצה של ארווין קומאן חילצה תיקו אחרי שני הפסדים, אך סיימה את המחנה ללא אף שער זכות ב-270 דקות.

"היה שבוע טוב מאוד, התאמנו הרבה, שיחקנו שלושה משחקים", התעקש קומאן. "המגרשים היו מצוינים ועשינו עבודה טובה, ראיתי את השחקנים בכל יום וזה היה חשוב מאוד עבורי. אני מכיר את השחקנים הרבה יותר טוב עכשיו מאשר מה שהיה לפני שבועיים. כמובן שצריך לקבל החלטות לגבי חלק מהשחקנים, וזה מה שנעשה".

איתמר ניצן התייחס למשחק מול הקפריסאים ואמר: "אני חושב שזה היה המשחק הכי טוב שלנו עד עכשיו במחנה, אנחנו לאט לאט מתחברים, מבינים יותר מה רוצים וממשיכים קדימה. אין ספק שיש פה המון שחקנים חדשים ועוד שחקנים שיגיעו, אנחנו לומדים להכיר אחד את השני, גם חברתית וגם על המגרש, עושים הכול כדי למקסם את הדקות שלנו ביחד".

השוער סיכם ואמר: "אין ספק שהיו ימים עמוסים מאוד, שלושה משחקים, אבל זה מצוין בשבילנו כדי לצבור גם כושר פיזי וגם הבנה טקטית של איך אנחנו רוצים לשחק. ללא ספק נשתפר ממשחק למשחק ונגיע לליגה מוכנים. אנחנו ממש מתרגשים לעונה הבאה, בטח כשהמשחק הראשון הוא הדרבי, מה שלא היה המון זמן בירושלים. מאוד רוצים לצאת עם היד על העליונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully