וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "זה בידיים שלנו, אבל צריך להשלים את העבודה בבית"

22.7.2021 / 23:39

מאמן הפועל באר שבע היה מרוצה לאחר ה-0:2 בחוץ על ארדה: "היינו ראויים לניצחון". ויטור: "עצרנו היטב היתרונות שלהם"

תקציר: ארדה קרדז'אלי - הפועל באר שבע 2:0/ספורט1

הפועל באר שבע תחזור מבולגריה עם מקדמה רצינית לקראת הגומלין נגד ארדה קרדז'אלי, אחרי שניצחה אותה 0:2 הערב (חמישי) משערים של מריאנו באריירו ודור מיכה. בסיום המשחק, המאמן רוני לוי והקפטן מיגל ויטור התייצבו למסיבת העיתונאים וכצפוי, הבהירו שהכול עדיין פתוח והאדומים יצטרכו להשלים את המשימה בבית.

"אנחנו צריכים להיות מרוכזים. זה בידיים שלנו, אבל צריך לעשות את העבודה בבית בעזרת האוהדים שלנו. אנחנו מכבדים את היריבה וזו תהיה הגישה שלנו בגומלין", אמר מאמן הקבוצה רוני לוי. על המשחק הוסיף: "צפינו בארדה המון פעמים, גם בשנה שעברה. זו קבוצה טובה עם מאמן טוב, מאוד מאורגנת, עם התקפה מסוכנת. הם לא ויתרו עד הסוף ועשו הכול כדי לחזור למשחק. אני מברך את השחקנים שלי, שנתנו הכול, נשארו ביחד ושמרו על התוצאה במשחק לא קל. היינו ראויים לניצחון. זה רק המשחק הראשון מבין שניים".

שחקן הפועל באר שבע מריאנו באריירו. דוברות הפועל באר שבע, אתר רשמי
שחקני באר שבע חוגגים/אתר רשמי, דוברות הפועל באר שבע

הבלם מיגל ויטור אמר בסיום: "תמיד טוב לנצח. אנחנו יודעים שזה המשחק הראשון של העונה, יש לנו הרבה שחקנים חדשים ואנחנו מנסים להכניס את כולם לעניינים במהירות, להכיר אחד את השני וללמוד את הרעיונות של המאמן. עשינו עבודה טובה, לא ספגנו שערים ואנחנו חוזרים עם 0:2 לישראל, אבל אנחנו יודעים שהכול פתוח ואנחנו צריכים לסיים את העבודה".

הפורטוגלי התייחס לכך שקבוצתו שמרה על שער נקי: "למדנו את ארדה וידענו שהם מרבים להחליף מקומות בהתקפה. הם ניידים מאוד וזה לא קל לשחקני ההגנה כשאין מטרה ברורה לשמור עליה. אבל עשינו עבודה טובה בעצירת היתרונות שלהם, יש להם שחקנים איכותיים מקדימה וזו אולי הנקודה הכי חזקה שלהם. לא אפשרנו להם הרבה מצבים ועשינו עבודה טובה בהגנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully