וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רומא מעוניינת בקשר בוקה טבז

איזי עין דור

4.2.2003 / 12:30

הקבוצה האיטלקית שלחה נציגים לאליפות דרום אמריקה לנבחרות עד גיל 20 באורוגוואי, בכדי לעקוב אחרי הקשר הצעיר של בוקה, שיש המשווים אותו למראדונה

קרלוס טבז, קשרה הצעיר והמבטיח של בוקה ג'וניורס הארגנטינית, נמצא על הכוונת של קבוצת רומא. נציגים של הקבוצה האיטלקית עקבו אחר הכישרון באליפות דרום אמריקה לנבחרות עד גיל 20 שנערכה באורוגוואי והסתיימה בשבוע שעבר בזכייתה של ארגנטינה.

טבז אמנם לא נתן טורניר מבריק במיוחד, אך בעונה האחרונה במדי בוקה, היה אחד מהגורמים להצלחת הקבוצה שסיימה במקום השני. "כמה קבוצות אירופאיות גדולות עוקבות אחר טבז, אבל אנחנו יודעים שרומא היא הרצינית ביותר," אמר חבר בהנהלת בוקה. "הם עקבו אחריו במהלך הטורניר באורוגוואיי וימשיכו לעקוב אחריו גם במונדיאל לנבחרות צעירות בחודש מרץ." מבוקה נמסר כי שוויו של השחקן בן ה-19 עומד על 8 מיליון דולר וכי חוזה בקבוצה אירופאית, יכול להכניס לכיסו משכורת שנתית של 600,000 דולר.

בארגנטינה יש המשווים את הנער הצעיר לדייגו מראדונה, שגם כן התחיל את דרכו בבוקה ג'ונירס. טבז גדל בשכונה של דייגו, הוא משחק באותו תפקיד ואפילו לובש את החולצה מס' 10. דייגו מראדונה עצמו מאוהב בשחקן ומבקר בכל משחק של בוקה בכדי לעקוב אחר צעדיו. טבז, כמו כל אגנטינאי ואולי אף יותר, מתייחס אל מראדונה כאל אליל ומקדיש לו חלק משעריו.

טבז עצמו כבר הצהיר בעבר כי הוא אוהד שרוף של קבוצת ברצלונה הספרדית (שם גם התחיל מראדונה את הקריירה האירופית שלו) ואמר כי הוא רואה את עצמו משחק לצידם של סאביולה וריקלמה הארגנטינאים שכבר נמצאים במועדון הקטאלוני. הבעיה היא שלבארסה אין מאמן ולא נראה כי היא תוכל לרכוש אותו בזמן הקרוב בשל חוסר הוודאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully