וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריכות בהפועל באר שבע לפני ארדה: "בסיבוב הראשון יש בעיקר מה להפסיד"

עודכן לאחרונה: 22.7.2021 / 10:29

בקבוצה השלימו את ההכנות לקראת המשחק מול הבולגרים בקונפרנס ליג (21:00, ספורט1). רוני לוי שידר ביטחון לשחקניו ועשוי להפתיע עם הצבתו של שגיב יחזקאל ב-11. כמעט 10,000 מנויים נמכרו, מגן שמאלי וחלוץ יצטרפו

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע 2:1/ספורט1

הפועל באר שבע תעבור היום (חמישי, 21:00, שידור ישיר בספורט1) את המבחן האמיתי הראשון שלה לעונה זאת, במפגש החוץ מול ארדה הבולגרית במסגרת הסיבוב השני של מוקדמות הקונפרנס ליג. רוני לוי ערך לשחקניו תדריך בנוגע ליריבה, אך התרכז בעיקר בקבוצתו ואמר לחניכיו עם ביטחון: "תשחקו בשקט, תניעו כדור, אנחנו קבוצה טובה ואני בטוח שתביאו את זה למגרש".

בווידאו ראו השחקנים כיצד הבולגרים גם חשופים לא מעט וכיצד ניתן לנצל זאת. השחקנים עצמם חשים את המתח לקראת המשחק ואמרו: "בסיבוב ראשון יש בעיקר מה להפסיד ואף אחד לא רוצה להיות במקום הזה, אבל זה מתח בריא, כולם דרוכים ומוכנים למשחק".

מבחינת ההרכב, פרט לאריאל הרוש בשער, התרגולים לאורך השבוע היו זהים להרכב שפתח מול מ.ס. אשדוד, אך לוי תמיד יכול להפתיע, ייתכן עם שילובו של שגיב יחזקאל ב-11. בסך הכול השחקנים היו מרוצים מתנאי האצטדיון, לאחר שבמהלך השבוע היה חשש מהדשא. חאתם עבד אלחמיד הפצוע ייעדר, כאשר הסיטואציה עם מרואן קבהא אינה קרובה לפתרון ונראה כי הצדדים בדרך לפרידה. לשחקן ישנן מספר אופציות, ביניהן בני סכנין.

אוהדי הפועל באר שבע. לירון מולדובן
מתלהבים מפתיחת העונה. אוהדי הפועל באר שבע/לירון מולדובן

בנוגע למנויים, במועדון מרוצים מאוד מהתלהבות עם פתיחת המכירה לקהל הרחב וכעת עומדת הקבוצה על מכירת קרוב ל-10,000 מנויים, בתקווה כי הצלחה בקונפרנס ליג תביא למכירת כל המנויים באצטדיון, מה גם שמסע הרכש עדיין לא הסתיים והקבוצה תצרף עוד לפחות שני שחקנים, מגן שמאלי וחלוץ, כשכרגע הכיוון הוא לצרף זרים לעמדות אילו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully