וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ניצחה את מוטור לובלין 0:1, רז שלמה על סף הצטרפות למכבי נתניה

עודכן לאחרונה: 21.7.2021 / 20:15

פארליי רוזה (20) כבש מול הקבוצה מהליגה השלישית בפולין. המתווה המסתמן לגבי הבלם בן ה-21: השאלה עם אופציית רכישה

אימון פתיחת העונה של הפועל תל אביב/צילום ועריכה: דני מרון

הפועל תל אביב ומכבי נתניה הגיעו לסיכום על העברתו של רז שלמה לקבוצה של ריימונד אטפלד. כרגע יש סיכום בין הקבוצות על השאלה ואופציית רכישה, בעוד הבלם, שטרם סיכם את תנאיו במכבי נתניה, צריך לסגור גם מול הפועל תל אביב את תנאיו ואת גמר החשבון עם המועדון.

שלמה, 21, גדל במחלקת הנוער של הפועל תל אביב ועלה לקבוצה הבוגרת ב-2016. בעונת 2019/20 הפך לשחקן הרכב אצל האדומים, בשורותיהם רשם עד כה 92 הופעות ליגה. אם אכן יחתום בנתניה, יהיה שחקן החיזוק השמיני של אטפלד בקיץ זה, אחרי איהאב אבו אלשיך, איגור זלאטנוביץ', בוריס אנו, מאמון קשוע, יניב מזרחי, אמיר ברקוביץ' ושי קונסטנטין.

רז שלמה שחקן הפועל תל אביב. אודי ציטיאט
על סף הצטרפות לנתניה. רז שלמה/אודי ציטיאט

שלמה עצמו עלה הערב (רביעי) מהספסל במשחק ההכנה הראשון של הפועל תל אביב במחנה האימונים בפולין, בו היא גברה 0:1 על מוטור לובלין המקומית שמשחקת בליגה השלישית במדינה. אחרי שני ניצחונות ותיקו במשחקי ההכנה בארץ, האדומים המשיכו לצבור ביטחון ולהתגבש לקראת פתיחת העונה.

פארליי רוזה ולוסיו הברזילאים עלו בהתקפה של ניר קלינגר והציגו שיתוף לא רע בכלל בהופעת הבכורה הלא רשמית שלהם בקבוצה. סיאנדה קולו פתח לראשונה העונה ובשמאל, על חשבון דני גרופר שלא יצא עם הקבוצה לפולין ומתאמן הנוער, הוצב דורון ליידנר.

אחרי שתי החמצות ממצבים קורצים בדקות הפתיחה, לוסיו מצא את רוזה הפעלתן שנעצר בפעם הראשונה על ידי השוער אך הברזילאי התעשת בזמן, בעט את הריבאונד פנימה (20) וקבע את תוצאת הסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
פארליי רוזה, לוסיו, שחקני הפועל תל אביב. האתר הרשמי של הפועל תל אביב, אתר רשמי
שיתפו פעולה היטב. לוסיו ופארליי רוזה/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל תל אביב

הרכב הפועל תל אביב: ארנסטס שטקוס, אלון אזוגי, סיאנדה קולו, ג'ורג' דיבה, דורון ליידנר, דן איינבינדר, שלומי אזולאי, אופק ביטון, אושר דוידה, פארליי רוסה, לוסיו.

עוד שותפו בהפועל תל אביב: רז שלמה, בן ביטון, שי אייזן, עמנואל בואטנג, שלומי אזולאי, מוחמד קליל טראורה, שי אליאס, ליאון מזרחי, עידן ורד, רז טוויזר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully