וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהוראי יפרח צפוי לשחק בקבוצת הנוער של מכבי חיפה בעונה הקרובה

עודכן לאחרונה: 21.7.2021 / 11:42

לאור הסירוב של שחקן הכנף לעבור לעפולה, הירוקים החליטו שהוא ימשיך בנוער. בכר מתלבט בנוגע לאיוש החוד בטביליסי

תקציר: קייראט - מכבי חיפה 0:2/ספורט1

שחקן הכנף הצעיר של מכבי חיפה, נהוראי יפרח, צפוי לשחק בקבוצת הנוער בעונה הקרובה. כזכור, יפרח בן ה-18 סירב לעבור בהשאלה להפועל עפולה לה יש הסכם שיתוף פעולה עם האלופה, זאת בשל רצונו לשחק בליגת העל. כעת על פי גורמים במועדון, התקבלה החלטה שהוא ישחק עונה נוספת בקבוצת הנוער ולא יתאפשר לעבור בהשאלה לקבוצה בליגת העל.

גורמים המעורים בפרטים הוסיפו שאם יפרח ישנה את דעתו ויהיה מוכן לעבור לעפולה, ישנם סיכויים גבוהים שהירוקים יאשרו זאת והשחקן יושאל לקבוצה מהלאומית. בעפולה אגב, לא חיכו ליפרח לאור הסחבת והחתימו את דור גלילי.

יפרח נחשב לכשרון מבטיח מאוד, אך הוא עדיין בגיל שמאפשר לו לשחק בקבוצת הנוער ובחיפה מעדיפים שיישאר תחת פיקוחם. אם ישחק גל אלברמן מפקח על השחקנים שמושאלים להפועל עפולה וכך גם עוזר המאמן שלה שחר ויזינגר (אחיו של מאמן השוערים של חיפה גיא ויזינגר), שנמצא במועדון מהלאומית מטעם הירוקים.

בחיפה ממשיכים לחפש קבוצות גם לאיקוום אוטין ודייויד אקווה. במועדון מקווים שהבלם הגנאי ישחק עונה נוספת כמושאל בהפועל נוף הגליל. אוטין צפוי לצאת ולשחק בחו"ל, כשכמה קבוצות בליגה השבדית התעניינו בשירותיו.

נהוראי יפרח שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
לא יעבור לקבוצה אחרת בליגת העל העונה. יפרח/מאור אלקסלסי

בתוך כך, מכבי חיפה ממשיכה בהכנות למשחק בחמישי מול דינמו טביליסי הגיאורגית. הירוקים נחתו בגאורגיה והחלו בהכנות שם. בכר צפוי לחזור למערך ש ארבעה שחקני הגנה ,כשרמי גרשון ככל הנראה יקבל את הקרדיט בהרכב. גם סאן מנחם שהאריך חוזהו, יפתח. בחוד עדיין ישנה התלבטות בין שלושת החלוצים, דין דוד, גודסוויי דוניו ובן שהר.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully