וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: בוטל משחק האימון נגד שארג'ה, חנציס מועמד

עודכן לאחרונה: 21.7.2021 / 10:04

בקבוצה האמירתית התגלו מקרי קורונה ובמועדון קבעו משחק אימון נגד יריבה אחרת במחנה בסרביה. גם מחמוד ג'אבר ברשימת המועמדים

תקציר: מסיבת העיתונאים של עירוני קרית שמונה לרגל פתיחת העונה/צילום ועריכה: לילך וייס

קבוצתו של עמיר נוסבאום אמורה הייתה לפגוש בבלגרד את היריבה מאיחוד האמירויות, אלא שמספר מאומתים נמצאו בשורות היריבה והצפוניים ייערכו במקום זאת משחק הכנה מול יריבה מקומית ציפייה רבה הייתה בעירוני קרית שמונה לקראת משחק היסטורי מול שארג'ה מאיחוד האמירויות, אלא שהבוקר (רביעי) התברר כי המשחק בוטל בעקבות מקרי קורונה רבים שאובחנו אצל הקבוצה האמירתית.

במהלך מחנה האימון של הצפוניים בבלגרד, סרביה, תוכנן משחק מול היריבה מהאמירויות שאמור היה להיות משחק אימון ראשון מלא בין קבוצה ישראלית לקבוצה מהאמירויות לאחר משחק הכנה קצר שערכה מכבי נתניה מול הנבחרת הצעירה של איחוד האמירויות - אלא שהתפרצות קורונה בשורות היריבה גרמה לביטולו. בעקבות הביטול, בקרית שמונה סיכמו עם ראד בלגרד הסרבית על משחק אימון שיתקיים כבר מחר.

רונן חנציס שחקן בית"ר תל אביב בת ים. אודי ציטיאט
ימשיך תחת עמיר נוסבאום? חנציס/אודי ציטיאט

בקרית שמונה מרוצים ממחנה האימונים עד כה ומהההשתלבות של השחקנים החדשים, אך עמיר נוסבאום וצוותו עדיין עובדים על חיזוק הסגל והמטרות העיקריות הן לצרף קשר למרכז השדה ושחקני הקפה. במועדון בוחנים אופציות זרות, אך גם שחקנים צעירים דוגמת רונן חנציס ממכבי תל אביב (ששיחק תחת נוסבאום בבית"ר תל אביב בם ים) או מחמוד ג'אבר ממכבי חיפה על הפרק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully