וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: ממן מחכה לתשובה בנוגע להארכת חוזה. אלטמן יישאר?

עודכן לאחרונה: 21.7.2021 / 9:09

התקרבות בין הקשר לראשי המועדון, גורמים: "הכדור עכשיו בידיים של כץ". התלבטות אם לשאול את קשר מכבי תל אביב לעונה נוספת

הגרלת משחקי ליגת העל, הליגה הלאומית וגביע הטוטו לעונת 2021-22/צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ניר חן

ראשי הפועל חיפה צריכים להשיב לקשר חנן ממן על הדרישה שלו להארכת חוזה עד תום עונת 2023/24 כבר בימים הקרובים, כשישנה אופטימיות בשני הצדדים בנוגע לכך שניתן לסגור את התנאים, לחתום על הסכם חדש ולשים את המתיחות מאחור.

אחרי שהיה נדמה שהצדדים הגיעו למבוי סתום, התגמשות הדדית הביאה להתקרבות ובסביבתו של ממן אמרו שהכדור בידיו של הבעלים יואב כץ ושהקשר עצמו מחכה לתשובה מהבעלים. "חנן אמר ליואב מהרגע הראשון שהוא רוצה להישאר בהפועל חיפה, אבל המועדון צריך להראות לו שהוא מעריך אותו", אמרו שחקנים בקבוצה.

תומר אלטמן, שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
בצוות המקצועי עדיין מתלבטים. אלטמן/מאור אלקסלסי

הפועל חיפה החלה אמש את מחנה האימונים, כאשר השחקנים נמצאים במלון בעיר ומתאמנים במתחם הרגיל בבית נגלר שבקריות. אמש בשעות הערב נערך ערב גיבוש במלון, כאשר השחקנים החדשים נדרשו לעמוד ולשיר בפני כל השחקנים כחלק מהמסורת של המועדון.

במועדון עלתה האפשרות לפנות למכבי תל אביב במטרה לשאול לעונה נוספת את תומר אלטמן. בצוות המקצועי מתלבטים ויקבלו החלטה בקרוב. אם יוחלט שכן לנסות את המהלך, ההערכה היא שלא יהיו קשיים ואלטמן ישחק עונה נוספת במדים האדומים. בינתיים נמשכים המגעים עם קשר פורטוגלי, כשבמקביל ישנן שיחות עם קווין טאפוקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully