וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקנים בהפועל תל אביב: "לשלוח להתאמן עם הנוער זה משפיל"

עודכן לאחרונה: 21.7.2021 / 11:24

האדומים מרוצים מהתנאים במחנה האימון, אבל סוגיית המגן מעיבה. האדומים: "הוא בחר במסגרת של הנוער". סוכמה העברת יואב תומר

אימון פתיחת העונה של הפועל תל אביב/צילום ועריכה: דני מרון

בהפועל תל אביב שבעי רצון מהתנאים במחנה האימונים בפולין. הזרים סיאנדה קולו, לוסיו ופארליי רוזה שהצטרפו לקבוצה, נמצאים במקום כבר ימים ארוכים וסיפרו שלא היו מתנגדים לעוד שבוע כזה של שקט. בדרך כלל במחנות הקיץ בהפועל תל אביב מצרפים נבחנים שמובאים על ידי סוכנים מאירופה, אך השנה ניר קלינגר מרוצה מכך שיצא עם סגל כמעט מלא והוא יכול להתעסק בהכנות נטו וחיבור הסגל מהעונה שעברה עם השחקנים החדשים.

מי שלא נמצא עם הקבוצה כרגע במחנה האימון, אבל אמור להצטרף הוא החלוץ יואב תומר. הפועל תל אביב סיכמה גם איתו וגם עם הפועל רעננה, וההסכמים אמורים להיחתם בקרוב.

דני גרופר, שחקן הפועל תל אביב. לירון מולדובן
שחקנים בקבוצה אמרו: "גורמים לו סבל". גרופר/לירון מולדובן

מה שמעיב על הכול היא סוגיית דני גרופר. שחקנים בכירים בקבוצה ניסו לשוחח עם הצוות המקצועי וההנהלה בנוגע למגן, אך מבחינת ראשי המועדון, כל עוד השחקן לא יחתום על חוזה חדש הוא לא ישחק. גרופר נפגע מכך שנשלח להתאמן עם הנוער, ושחקנים חיזקו אותו בהודעות ואמרו: "זה לגרום לשחקן סבל, לשלוח להתאמן עם הנוער זה משפיל. סתם גורמים לו להתמרמר. אחרי זה גם אם יישאר זה לא יהיה אותו דבר".

לגרופר הוצע לו חוזה חדש עם שדרוג מינימלי ביחס לשכרו הנוכחי, כאשר האדומים רוצים שגם סעיף השחרור שלו, שעומד היום על 450 אלף דולר, יהיה גבוה בהרבה. בין הצדדים אין הבנות וקיים נתק. הפתרון למצב כרגע הוא שסוכנו, דודו דהאן, ימצא עבורו קבוצה בחו"ל שתעמוד בסעיף השחרור או סכום קצת יותר נמוך, או שתתבצע עסקה מול הפועל באר שבע שהתעניינה בשחקן לאחרונה. אם זה לא יקרה, לגרופר צפויה תקופה לא פשוטה.

מהפועל תל אביב נמסר: "לדני גרופר ניתנו אופציות לבחור אם הוא רוצה להתאמן במסגרת קבוצתית או אישית. הוא בחר במסגרת קבוצתית והאפשרות היחידה היא קבוצת הנוער. אף אחד לא רצה להשפיל אותו, הוא העדיף מסגרת קבוצתית ולא מאמן אישי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully