וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיכוי: הסיבה להימור של בית"ר ירושלים על ריצ'מונד בואצ'י

עודכן לאחרונה: 21.7.2021 / 9:37

בבירה חרגו מהסכום שהקציבו לחיזוק להתקפה בשל ההתלהבות מהחלוץ הגנאי, שהחתמתו היא סיכון גדול אבל גם הצ'אנס היחיד שלה כרגע לשחקן שיעשה את ההבדל. אופיר סער על הגילוי המפתיע שהוביל להגעת בואצ'י ועל הביקורות על הסיכום עם ניב זריהן

תקציר: בית"ר ירושלים - ויטסה 1:0/ספורט1

1. בבית"ר ירושלים נשמו לרווחה לאחר שנציגיו של ריצ'מונד בואצ'י שלחו אתמול (שלישי) את טיוטת ההסכם חתומה. בבית"ר נמצאים בשיחות עם השחקן כבר למעלה משבוע, כאשר בשלב ראשון החלוץ לא התלהב להגיע לישראל, לאחר מכן נכנס אדווין ג'סי לתמונה ושוחח עימו, השחקן למד קצת פרטים על הקבוצה והמועדון ופתח במשא ומתן. אגב, בתחילה דרש בואצ'י שכר של 350 אלף יורו, אך בסופו של דבר חתם על חוזה של כ-260 אלף יורו לעונה עם אופציה לעונה נוספת.

מרקו ינקוביץ' סיפר השבוע לאנשי בית"ר כי אם בואצ'י יראה בארץ את מה שהראה בסרביה הוא גדול על הליגה כאן, אך המונטנגרי לא ידע כי גם העובדה שהוא נמצא בבית"ר השפיעה על הגעתו של הגנאי. החלוץ זכר את ינקוביץ' כאחד השחקנים הטובים בסרביה באותה התקופה והופתע מאוד שהוא משחק בישראל, הוא היה משוכנע שינקוביץ' באיטליה, והסביר כי לשחק ליד קשר כמוהו יכול יכול להשפיע לטובה על החזרה שלו לעניינים.

ריצ'מונד בואצ'י במדי הכוכב האדום בלגרד, 2019. Srdjan Stevanovic, GettyImages
לא התלהב להגיע לישראל בהתחלה. ריצ'מונד בואצ'י/GettyImages, Srdjan Stevanovic

2. בואצ'י נמצא כרגע בגאנה ובבית"ר יחלו היום בהסדרות הפרוצדורות להגעתו לארץ. בשורה התחתונה בכל החלטה כזאת יש סיכון, אך בואצ'י הוא גם הסיכוי של בית"ר בעונה הזאת. יש לקבוצה אמנם כמה שחקנים איכותיים אך בגדול הסגל אינו מספיק טוב למטרות של בית"ר, ועיקר הבעיה היא בחלק הקדמי ובשחקנים שיכולים לספק מספרים. בואצ'י עונה להגדרה הזאת, הוא עדיין בגיל טוב, 28, ואם באמת ירצה להחזיר את הקריירה שלו לעניינים, זאת יכולה להיות ההברקה של הקיץ מבחינת בית"ר ירושלים.

בואצ'י עבר בשנתיים האחרונות משברים פיזיים ומנטאליים שלקחו אותו אחורה, הוא איבד את הביטחון ולראייה לא כבש אפילו שער בודד בעונה שעברה. בית"ר חרגה מהסכומים שהקציבה לשחקן התקפה כי כולם התלהבו ממנו והבינו שיש כאן סיכוי לשחקן שיעשה את ההבדל בעונה הקרובה. אם יבוא רע, בגישת ארון אולנארה, בית"ר תהיה בבעיה, נכון לעכשיו אין לה מישהו אחר להישען עליו בחלק הקדמי.

עוד בוואלה!

ריצ'מונד בואצ'י חתם לעונה בבית"ר, ניב זריהן על סף סיכום

לכתבה המלאה
שחקני בני יהודה, רועי בן שמעון, ניב זריהן. דני מרון
ההזדמנות האחרונה שלו במועדון גדול? ניב זריהן/דני מרון

3. בית"ר גם סיכמה אתמול את התנאים מול ניב זריהן, קשרה של בני יהודה, אך השחקן עדיין לא חתם. זריהן עובר שנים רעות בבאר שבע ובבני יהודה, והבקיע 14 שערים בארבע העונות האחרונות, מחציתם נגד בית"ר. אך עיקר הביקורות שהגיעו לבית"ר אתמול בנוגע אליו הן להתנהגות השחקן וההשפעה השלילית שלו על חדר ההלבשה.

בני יהודה תשמח להיפטר מחוזהו של השחקן ובבית"ר צריכים לתת את האוקיי הסופי במהלך היום ולהחתים אותו. בבית"ר מאמינים כי זריהן יבין שזאת ההזדמנות האחרונה שלו לשחק במועדון גדול ולחזור לקדמת הבמה והוא יעשה את השינוי, כאשר קומאן ואלי אוחנה אמורים להסביר לו מההתחלה את הדרישות. לאחר המחנה תחליט בית"ר סופית על צירוף אחד או שניים מהנבחנים שיצאו עם הקבוצה, כאשר בשלב זה נראה כי עומר לקאו הוא המרשים ביותר.

שחקן נבחרת סורינאם, חלאופילו פלייטר. רויטרס
סיים את הטורניר עם שני כיבושים. פלייטר הלילה/רויטרס

4. החלוץ חלאופילו פלייטר כבש את השער הראשון ב-1:2 ההיסטורי של סורינאם על גוואדלופ בגולד קאפ (נייג'ל האסלביינק כבש את שער הניצחון). זה היה הניצחון הראשון אי פעם של סורינאם, אבל היא סיימה את דרכה אחרי שלב הבתים, כך שפלייטר יוכל להצטרף לקבוצה בקרוב. הוא סיים את הטורניר עם שני כיבושים.

5. בית"ר ירושלים שיגרה לח"כ סאמי אבו שחאדה התראה לפני תביעה ודרישה להתנצלות בגין פרסום לשון הרע. אבו שחאדה התבטא לאחרונה בכמה הזדמנויות נגד המועדון וכינה את בית"ר "קבוצה גזענית". במועדון דורשים פיצוי בסך 560 אלף שקל (בגין ארבעה פרסומים - כל פרסום 140 אלף שקל).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully