וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאן מנחם חתם לשלוש שנים נוספות במכבי חיפה: "המועדון הפך לבית"

20.7.2021 / 12:04

אחרי משא ומתן שנמשך קרוב לחודשיים, נציגיו של המגן השמאלי הגיע לסיכום עם הירוקים על פרטי החוזה החדש. אורי דהן ייצא עם הקבוצה למשחק מול דינמו טביליסי (חמישי, 19:30, ספורט 2) אחרי שחש ברע והתאושש, בכר צפוי להעדיף את רמי גרשון בהרכב

תקציר: קייראט - מכבי חיפה 0:2/ספורט1

סאן מנחם חתם על הארכת חוזה לשלוש שנים נוספות במכבי חיפה. המגן השמאלי בן ה-27 שמוערך מאוד על ידי הצוות המקצועי, ניהל משא ומתן עם המועדון בחודשיים האחרונים וכעת סיכמו הצדדים על כל הפרטים. בעונה שעברה החתימה חיפה את טאלב טואטחה שאמור היה להיות המגן השמאלי הבכיר בסגל, אלא שאז מנחם הציג יכולת גבוהה והתבסס לפניו ברוטציה.

המגן אמר לאתר הרשמי לאחר החתימה: "גאה ונרגש לחתום היום את החוזה הרביעי שלי במכבי חיפה, לעוד שלוש שנים. מועדון שהפך עבורי לבית. רוצה להגיד תודה רבה לכל אנשי מכבי חיפה ולכם הקהל הירוק שנמצאים מאחורינו תמיד בכל רגע נתון, על אהבה ללא תנאי והתמיכה הבלתי פוסקת. מבטיח לתת מעצמי את הכל למען המועדון במטרה לזכות בעוד תארים".

שחקן מכבי חיפה סאן מנחם. מאור אלקסלסי
ביסס את עצמו כעמוד תווך. מנחם/מאור אלקסלסי

כמו כן, אורי דהן ייצא עם הקבוצה לגאורגיה. הבלם חש ברע בימים האחרונים ואף נזקק לטיפול רפואי, מה שהעלה ספקות בנוגע לסיכוי שלו להצטרף לנסיעה לקראת המשחק מול דינמו טביליסי בסיבוב השני במוקדמות הקונפרנס ליג (חמישי, 19:30, ספורט 2). בסופו של דבר, חל שיפור במצבו של דהן ביממה האחרונה ולכן החליטו הירוקים לצרפו לטיסה.

ברק בכר עשוי להעדיף את רמי גרשון על פניו בהרכב, למרות המשחק הפחות טוב של הבלם בשבוע שעבר מול קייראט. עוד בהגנה, סאן מנחם צפוי לפתוח על חשבון שון גולדברג. גודסוויי דוניו עשוי לקבל עדיפות על דין דוד ובן שהר ולפתוח בחוד.

מכבי חיפה תחסר שני שחקני הגנה שמושבתים בשל פציעה - עופרי ארד וריאן סטריין. בנוסף, נטע לביא שנפצע במשחק הראשון מול הקזחים ועדיין סוחב פציעה, לא יהיה כשיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully