וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכטר זוכה לעדיפות בהרכב באר שבע לקראת ארדה. קלטינס שוב יתופקד כמגן שמאלי

20.7.2021 / 7:56

מסתמן: רוני לוי לא יעשה שינויים בהרכב באר שבע (ה', 21:00, ספורט 1). בקבוצה לא חושבים על השלב הבא: "יש משוכה גבוהה לעבור"

תקציר: מ.ס. אשדוד - הפועל באר שבע 2:1/ספורט1

הפועל באר שבע תמריא היום (שלישי) לבולגריה, שם תשחק מול ארדה במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג. לאחר הנחיתה צפויה לקבוצה נסיעה של מספר שעות אל המלון בו ישוכנו, אליו יגיעו בשעה מאוחרת.

מרואן קבהא לא התאמן אתמול והבוקר יתברר אם יהיה כשיר למשחק. מי שלא ייצא עם הקבוצה הוא חאתם עבד אלחמיד, בשל פציעת ברך. על פי האימון אתמול, רוני לוי לא מתכוון לערוך שינויים ביחס למשחק נגד מ.ס אשדוד, כאשר איתי שכטר הועדף בחוד יחד עם אלטון אקולטסה ויוג'ין אנסה מאחוריו, למרות שבוריאציות מסוימות גם שגיב יחזקאל נוסה בחלק הקדמי.

יוג'ין אנסה שחקן הפועל באר שבע עם איתי שכטר. לירון מולדובן
ימשיכו לקבל קרדיט? שכטר ואנסה/לירון מולדובן

דוד קלטינס ימשיך לפתוח כמגן שמאלי ואילו בקישור מריאנו באריירו ימשיך עם רועי גורדנה ורמזי ספורי. אריאל הרוש צפוי לפתוח ב-11 לאחר שתוקנה התקלה הטכנית שלא איפשרה לו לשחק נגד מ.ס אשדוד. במועדון לא התייחסו אתמול ליריבות האפשריות אם יעברו את הבולגרים ואמרו: "לא חושבים רחוק מדי, יש משוכה קשה ומתרכזים בה". רוני לוי עדיין לא עבד עם שחקניו על וידאו של הבולגרים ואמור לעשות זאת היום או בבית המלון בבולגריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully