וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקו טורה חתם לשלוש שנים נוספות במכבי חיפה והושאל להפועל חיפה

19.7.2021 / 15:10

הקשר ששיחק בשנתיים האחרונות בנס ציונה וקרית שמונה חצה את הכביש. גרשון, מנחם ודוניו צפויים לפתוח מול דינמו טביליסי (חמישי, 19:30, ספורט2)

תקציר: קייראט - מכבי חיפה 0:2/ספורט1

קשרה של מכבי חיפה סקו טורה חתם היום (שני) על הארכת חוזה לשלוש עונות נוספות. הקשר שהושאל בשנתיים האחרונות לסקציה נס ציונה ועירוני קרית שמונה מוערך מאוד על ידי ראשי המועדון ואלו משוכנעים שבעתיד ימצא את מקומו בסגל הקבוצה. גם את העונה הקרובה יבלה טורה בהשאלה והוא יעשה את זה אצל היריבה העירונית, הפועל חיפה.

הפועל חיפה שילמה 70 אלף שקל דמי השאלה וגורמים במכבי חיפה טענו כי ההשאלה אל היריבה העירונית הושלמה בגלל העובדה שהאדומים היו היחידים שהסכימו לשאול את הקשר ללא אופציית רכישה. לאחר החתימה אמר: "אני שמח להגיע למועדון עם מסורת מפוארת כמו הפועל חיפה. אתן את הכול למען הצלחת הקבוצה וכדי לשמח את האוהדים שלנו".

סקו טורה שחקן הפועל חיפה עם יואב כץ. אתר הפועל חיפה, אתר רשמי
יבלה את העונה הקרובה בהפועל חיפה. סקו טורה עם יואב כץ/אתר רשמי, אתר הפועל חיפה

הירוקים ממשיכים בהכנות למשחק מול דינמו טביליסי בסיבוב השני במוקדמות הקונפרנס ליג (חמישי, 19:30, ספורט 2). רמי גרשון צפוי לפתוח בהרכב כמו גם סאן מנחם שישוב ל-11. בצד ההתקפי עושה רושם שגודסוויי דוניו יקבל את הקרדיט בהרכב. היום גילתה האלופה הישראלית שאם תעפיל לשלב הבא היא תפגוש את המנצחת בין בודוצ'נוסט ממונטנגרו ל-HB טורשאבן מאיי פארו.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully