וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרופר וטראורה לא המריאו עם הפועל תל אביב לפולין: "חבל להרוס את ההתקדמות"

עודכן לאחרונה: 19.7.2021 / 7:39

האדומים טסו למחנה האימונים, המגן שלא חתם על חוזה חדש יתאמן עם הנוער ("לא מונעים משחקן לצאת למחנה, חשבנו שהפסיקו עם הדברים האלה"), לבלם הגינאי עדיין לא הוסדרה אשרה

אימון פתיחת העונה של הפועל תל אביב/צילום ועריכה: דני מרון

הפועל תל אביב המריאה הלילה (שני) למחנה האימונים בפולין שיימשך שבוע ובמהלכו תערוך הקבוצה שלושה משחקי אימון, הראשון יתקיים כבר ביום רביעי נגד ק.ק.ס קאליש מהליגה השניה בפולין. מי שלא יצאו עם הקבוצה הם המגן דני גרופר, שסירב לחתום על חוזה חדש ובשלב זה יתאמן עם הנוער, והבלם הצעיר מוחמד טראורה, שעדיין לא הוסדרה אשרה עבורו אך הוא עשוי להצטרף במהלך המחנה. סיאנדה קולו, לוסיו ופארליי רוסה כבר ממתינים לצוות בפולין, לאחר שבשבוע האחרון הם עורכים אימונים עם מאמן אישי.

שחקני הפועל תל אביב לפני היציאה למחנה האימון בפולין. הפועל תל אביב, אתר רשמי
לעבודה. הפועל תל אביב יוצאת למחנה/אתר רשמי, הפועל תל אביב
דני גרופר, שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
מסרב לחתום על חוזה חדש בתנאים שהוצעו לו. גרופר/דני מרון

בנוגע לגרופר, ניר קלינגר מאוד רוצה לראות את המגן ממשיך וניסה למצוא פשרה בנושא אך כרגע אין התקדמות. לאחרונה התעניינה בשחקן הפועל באר שבע וישנה גם הצעה מחו"ל, אך עד עתה אין הצעה שסיפקה את הבעלים. גרופר עצמו מסרב לחתום על חוזה חדש בתנאים שהוצעו לו. שחקנים אמרו בנוגע לגרופר: "לא מונעים משחקן לצאת למחנה גם אם יש מחלוקות, חשבנו שהפסיקו עם הדברים האלה. גרופר עשה התקדמות יפה עם הקבוצה וחבל להרוס את זה, לא במקרה הצוות המקצועי נלחם עליו".

עומרי אלטמן שחקן הפועל תל אביב חוגג שער. ברני ארדוב
אין התקדמות. אלטמן/ברני ארדוב

בנוגע לעמרי אלטמן, אין חדש בשלב הזה. לאורך כל הדרך מנסים מקורבים לשני הצדדים לנסות ולייצר שיח בין הצדדים, אך בשלב זה אין התקדמות. לאחר המחנה אמורים עמנואל בואטנג או שי אייזן לעבור בהשאלה, כמו גם אחד הבלמים, רז שלמה או מוחמד טראורה. מי שהצטרף למחנה מהצעירים שהתאמנו עם הקבוצה הוא שחקן ההתקפה לי און מזרחי. במידה ולא יהיו התפתחויות עם אלטמן, עשוי קלינגר לחפש שחקן זר נוסף לחלק הקדמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully