וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארווין קומאן לוחץ, בית"ר ירושלים תגיש לבואקי הצעה משופרת

עודכן לאחרונה: 19.7.2021 / 6:45

ארווין קומאן לוחץ לצרף את החלוץ הגנאי, גם אדווין ג'סי ששיחק עמו בעבר גויס לשכנעו ובמועדון מקווים להשלים את העסקה. קומאן מרוצה מהעבודה של השחקנים אך העיר להם: "אל תתחמקו מהכדור". וגם: הניצחון הראשון של חוגג העונה

תקציר: בית"ר ירושלים - ויטסה 1:0/ספורט1

בבית"ר ירושלים המשיכו בצאת תשעה באב את המו"מ עם החלוץ הגנאי בן ה-28 ריצ'מונד בואקי, אך עדיין קיימים פערים בין הצדדים והמועדון אמור להעביר לו הצעה משופרת בסכום של מעל 250 אלף יורו. מעבר למאמן ארווין קומאן, מי ששוחח עם השחקן וניסה לשכנעו להצטרף הוא הרכש החדש של בית"ר, אדווין ג'סי, ששיחק עמו ברודה ובנבחרת גאנה. גם מרקו ינקוביץ' שמכיר את החלוץ מסרביה סיפר במחנה האימונים כי השחקן שהוא זוכר מסרביה גדול על הליגה הישראלית. בואקי עבר שנתיים לא טובות, ב-20\19 הוא נעדר לא מעט בשל פציעות וגם בעונה שעברה התחיל רע בסרביה ועבר בינואר לגורניק ז'אבז'ה בפולין, שם לא הבקיע לאורך 14 משחקים והפך לשחקן חופשי בקיץ.

שחקני בית"ר ירושלים מתאמנים. באדיבות בית"ר ירושלים, אתר רשמי
עובדים על הנעת כדור. בית"ר/אתר רשמי, באדיבות בית"ר ירושלים
אדווין ג'סי באימון הבכורה במדי בית"ר ירושלים. באדיבות בית"ר ירושלים, אתר רשמי
מתאקלם. ג'סי/אתר רשמי, באדיבות בית"ר ירושלים

בבית"ר מרוצים ממחנה האימונים עד עתה, בעיקר מהעובדה כי כל השחקנים מנסים להרשים את המאמן ורוצים להיות חלק מהמועדון. אתמול ערכה הקבוצה שני אימונים, המאמן החמיא לשחקניו על העבודה אך גם העיר להם: "אל תתחמקו מהכדור, זה כל הענין בהנעת כדור, תבואו נכון עם הגוף". קומאן גם ערך אסיפה לשחקנים, שם קיבלו דגשים מהצוות גם בנושא נהלים, תקשורת ותזונה.

הרכש החדש, אדווין ג'סי, משתלב היטב בקבוצה. ג'סי מדבר גם ספרדית ופורטוגזית ומצא שפה משותפת עם מתאוסיניו וסנטיאגו אוקמפוס. מי שהצטרף למחנה אתמול הוא המנכ"ל מוני ברוש, כאשר הבעלים משה חוגג עזב כבר בצהריים. חוגג יכול לרשום לעצמו ניצחון ראשון השנה במחנה, כאשר בתחרות פנדלים ובעיטות חופשים עם ארווין קומאן ואלי אוחנה הוא ניצח. היום תערוך הקבוצה את משחק האימון השני במחנה, נגד ספרטקוס, מהליגה השניה בהונגריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully