וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גם נקודה זה בסדר"

4.2.2003 / 8:46

דרור קשטן, מאמן האדומים, לאחר משחק התיקו המאופס אמש בפ"ת. אבי לוזון: אם אני מאוכזב מתיקו מול הפועל, מצבנו טוב. עידן מליחי: שיחקנו מול הקבוצה הכי טובה בארץ

בהפועל ת"א קיבלו בסיפוק מה את תוצאת התיקו 0:0 בחוץ מול מכבי פ"ת למרות ההזדמנות לפתוח פער של 4 נק' בצמרת.

מאמן הפועל ת"א, דרור קשטן אמר בסיום המשחק לערוץ 10: "זה מאד קשה לשחק שני שליש משחק עם עשרה שחקנים ולמרות זאת יכולנו לנצח. בכדורגל יש גם משחקי תיקו, זה לא מאכזב בהתחשב בהתפתחות של המשחק למרות שאנחנו תמיד מגיעים בכדי לנצח. גם נקודה זה בסדר. צריך לומר תודה לשחקנים שהשקיעו". (ספורט 5).

שוער הקבוצה, שביט אלימלך, שנאלץ לעבוד קשה מאד אתמול: "שיחקנו יוצא מן הכלל מול קבוצה מצויינת. יכולנו להגדיל את הפער אבל לא נורא" (ידיעות).

יוסי אבוקסיס, שהצטיין בשורות האדומים אמר בסיום: "עשינו סדרה טובה של נצחונות אז התיקו היום זה לא אסון. פ"ת קבוצה טובה מאד שידעה לבסתגר ולצאת להתקפות. נלחמנו בשביל אנטבי לאחר שהוא הורחק" (מעריב).

גם בצד של מכבי פ"ת לא נשמעה אכזבה גדולה מתוצאת התיקו מול המובילה. מאמן הקבוצה, גיא לוזון, אמר בסיום: "בחצי הראשון דרסנו אותם, לא רק לחצנו. חבל שלא השכלנו לנצל את היתרון המספרי. נצחון על אחת הגדולות עוד יבוא ובקרוב" (מעריב).

יו"ר הקבוצה, אבי לוזון, התייחס לנקודה שהוציאה קבוצתו: "אם אני מאוכזב מתיקו מול הפועל ת"א אז סימן שמצבנו טוב. במחצית השניה היינו טובים בהרבה ועשינו עליהם מטווח" (ידיעות)

עידן מליחי, קשר הקבוצה, אמר: "שיחנו מול הקבוצה הכי טובה בארץ. הפועל חזקים אפילו ב-10 שחקנים. היה לנו קשה מאד מולם" (מעריב).

קובי רפואה, חלוץ פ"ת: "היתה לנו מחצית שניה מטורפת. לא היה קישור. הם הגיעו לשלושה מצבים של מאה אחוז, אנחנו לשניים. התיקו משקף את המשחק. כולם ראו היום שמכבי קבוצה טובה וחזקה. המטרה שלנו מקום רביעי" (מעריב).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully