וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה מנסה לסגור מחנה אימונים בצ'כיה, בולגריה או איטליה

18.7.2021 / 9:33

אחרי הוראת משרד הבריאות לבטל את מחנה האימונים בקפריסין, האדומים מכינים חלופות בחו"ל אבל מתכוננים לאפשרות שיקיימו אותו בישראל. עסקת השאלתו של סקו טורה ממכבי חיפה קרובה לסיכום

אוהדי הפועל חיפה מפגינים נגד עינת קליש/סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים

במקביל לבניית הסגל, בהפועל חיפה עסוקים בימים האחרונים בעיקר בביטול מחנה האימון שהיה אמור להתקיים בקפריסין. בקבוצה התאכזבו מאוד מאי קיום המחנה לאור הוראות משרד הבריאות וכעת ינסו לסגור בצורה מהירה מחנה אימונים חלופי באת משלוש מדינות: צ'כיה, בולגריה או איטליה - נחשבות למדינות ירוקות. אם המהלך לא יצלח בתוך 24 שעות, בחיפה צפויים לקבל החלטה על קיום מחנה סגור בארץ כשהשחקנים ישהו ביחד בבית מלון באחת הערים.

בכל הנוגע לבניית הסגל, הקבוצה ממשיכה במגעים עם קשר פורטוגלי אלא שהבעלים יואב כץ מנסה במקביל לקדם את צירופו של קווין טאפוקו. כזכור טאפוקו וראדו גנסארי הוצעו לקבוצה ובמועדון לא פסלו את הבאתם. כעת לאחר שגנסארי לא יגיע, כץ מנסה אישית לקדם את הבאתו של טאפוקו. הקשר הצרפתי שייך להפועל באר שבע אך לא נמצא בתוכניות ויוכל לקבל שחרור. בצוות המקצועי כאמור מעדיפים הבאת זר אחר.

עסקת השאלתו של סקו טורה ממכבי חיפה להפועל חיפה בשלבים מתקדמים מאוד, כאשר בשתי הקבוצות מקווים לסגור את כל הפרטים בימים הקרובים. כזכור, בצוות המקצועי סימנו את טורה כמועמד המוביל לחיזוק בחלק ההתקפי, אלא שהשחקן העדיף למצוא קבוצה בחו"ל. כעת נראה שהשחקן השתכנע להישאר בישראל והעסקה קרובה לסגירה.

שחקני הפועל חיפה באימון בכורה לעונת 2021/22. מתוך עמוד הפייסבוק של הפועל חיפה, אתר רשמי
יצליחו לצאת לחו"ל? שחקני הפועל חיפה/אתר רשמי, מתוך עמוד הפייסבוק של הפועל חיפה

גם בנושא חנן ממן עדיין יש פערים. אחרי שהפגישה בין הצדדים התפוצצה בשל אי הסכמות, בחיפה ינסו לשוחח שוב עם ממן ולהגיע לעמק השווה. אגב, בפגישה נכחו גם אלישע לוי ומאיר בן מרגי שהבהירו לכץ את החשיבות של הקשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully