וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ארד, סטריין ולביא ייעדרו גם נגד דינמו טביליסי

18.7.2021 / 8:11

ברק בכר קיווה לקבל את העוגנים ההגנתיים בחזרה לקראת המשחק בחמישי, אבל שוב ייאלץ לאלתר. רמי גרשון עשוי לאבד את מקומו בהרכב לטובת אורי דהן, בקבוצה ממשיכים לנסות לדלל את הסגל

תקציר: קייראט - מכבי חיפה 0:2/ספורט1

מכבי חיפה ממשיכה בהכנות לקראת המשחק מול דינמו טביליסי ביום חמישי במוקדמות הקונפרנס ליג. הבשורות הפחות טובות מבחינת הירוקים הן שעופרי ארד, ריאן סטריין ונטע לביא לא יהיו כשירים למשחק הראשון מול הגיאורגים.

חיפה שהציגה יכולת הגנתית חלשה מול קייראט ולא הגיבה טוב למערכים שברק בכר הציב, תצטרך שוב להתמודד ללא ארד וללא הרכש האוסטרלי החדש, וכעת בכר מתלבט מאוד אם אילו שחקני הגנה לעלות. סאן מנחם שאיבד את המקום בהרכב צפוי לחזור ל-11, ככל הנראה על חשבון שון גולדברג. גם במרכז ההגנה קיימת התלבטות בין רמי גרשון לאורי דהן. "אין ספק שיש שינוי בהגנה ושצריך לעבוד על תיאומים", אמר אחד השחקנים. "היו במשחק כל מיני ניסויים שלא עבדו, אבל בטוח שככל שהעונה תתקדם גם זה ישתפר".

שחקן מכבי חיפה נטע לביא לאחר הפציעה מול קייראט. מיכאל ורדי,
עדיין לא התאושש. נטע לביא/מיכאל ורדי

גם במרכז הקישור לבכר יש בעיה. מלבד נטע לביא, גם עלי מוחמד המורחק לא ישחק. חוסה רודריגס ומוחמד אבו פאני יפתחו וגם מאור לוי ויובל אשכנזי צפויים לקבל דקות. בחוד בכר מתלבט בין גודסוויי דוניו, דין דוד ובן שהר, ורק אחד מהם צפוי לקבל את הקרדיט בהרכב.

במקביל להכנות למשחקים באירופה בחיפה ממשיכים גם בניסיונות דילול הסגל. אחרי שמקסים פלקושצנ'קו הושאל להפועל חדרה, בחיפה ינסו להשלים גם את השאלתם או שחרורם של שחקנים דוגמת טאלב טואטחה, מוחמד עוואד, דייויד אקווה וסקו טורה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully