וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחושות מעורבות בבית"ר ירושלים: "חסרים פה שחקנים שיכולים להכריע ולשים גולים"

עודכן לאחרונה: 17.7.2021 / 7:22

במועדון היו מרוצים אחרי רוסטוב מהאנרגיות והמחויבות של השחקנים ("יש חומר שחקנים בריא, גם כישרון לא חסר"), אך המאמצים לצירוף חלוץ צפויים לעלות מדרגה ויוקצו לכך למעלה מ-200 אלף יורו לעונה. שועה אכזב, מחמאות ללקאו ולאפריאט אך ההחלטה לגביהם טרם התקבלה

תקציר: בית"ר ירושלים - ויטסה 1:0/ספורט1

בבית"ר ירושלים ירדו ברגשות מעורבים ממשחק האימון הראשון העונה נגד רוסטוב (1:0). מצד אחד שביעות רצון מהאנרגיות של השחקנים, המחויבות והעבודה על המגרש, אך מנגד כולם במועדון מבינים כי הקבוצה בבעיה לא פשוטה בחלק הקדמי ותלויה מאוד באדווין ג'סי, יחד עם חלוץ ואולי קשר שיגיעו. גם שחקנים בקבוצה הודו בסיום: "יש כאן חומר שחקנים בריא, כולם רוצים להצליח, גם כישרון לא חסר, אבל תכל'ס להכריע ולשים גולים חסרים פה שחקנים, אנחנו מבינים שיצרפו שחקנים, יש זמן עד הליגה".

בצוות המקצועי בונים את המספרים בעיקר על החלוץ שיצורף, כאשר במועדון מוכנים לשלם גם מעל 200 אלף יורו אם יימצא שחקן התקפה מתאים. למרות השיחות הראשוניות, עדיין לא הוגשה הצעה לחלוץ האוקראיני ולאדיסלב קולאך, אך המועדון עשוי להגיש לו אחת כזו הצעה בימים הקרובים. גם במקרה של קולאך, מדובר בשחקן בשכר של קרוב ל-250 אלף יורו. בבית"ר העלו את סכום ההצעות, ולוקחים בחשבון כי בסופו של דבר ייתכן ויצורפו רק בלם וחלוץ ולא יישאר תקציב לקשר מנוסה. "אלה שתי העמדות שהכי קשה למצוא בהן זרים איכותיים, וכמה שזה שביר, כנראה שאלה השחקנים שיכריעו את העונה שלנו" אמרו במועדון.

ירדן שועה שחקן בית"ר ירושלים. אתר בית"ר ירושלים, אתר רשמי
לא עומד בציפיות. שועה/אתר רשמי, אתר בית"ר ירושלים

מי שעדיין לא נראה טוב זה ירדן שועה, שקומאן העיר לו לאחרונה מספר פעמים על הקצב שלו ואף לקח אותו לשיחה אישית. בבית"ר עדיין רוצים למכור את שועה, אך בשלב הזה אין הצעות אטרקטיביות עבורו. בנוגע לנבחנים, עומר לקאו ויהב אפריאט קיבלו חיזוק מהצוות בסיום אך ההחלטה לגביהם תתקבל רק בסיום המחנה. אופיר בנבנישתי, שבלט עד עתה באימונים, שיחק כבלם ולא בתפקידו הטבעי כקשר, ולא היה טוב.

עוד בוואלה!

הכנה: בית"ר ירושלים הפסידה 1:0 לרוסטוב

לכתבה המלאה

צפו: שחקן הקבוצה חלאופילו פלייטר כבש בנבחרת סורינאם, שהפסידה 2:1 לקוסטה ריקה

בעלי הקבוצה, משה חוגג, הגיע יחד עם אשתו למתחם האימונים ולמשחק אתמול. חוגג התאכזב מאוד מביטול המשחק עם ברצלונה, אך מתכוון לחזק את קבוצה, כאמור, בבלם וחלוץ זרים. בימים הקרובים תחל בית"ר למכור מנויים, כאשר במועדון חושבים שיהיה לכך קשר ישיר לסגל הסופי של הקבוצה: החשש הוא כי אם כמות קטנה של אוהדים תעשה מנוי, חוגג יגביל השקעתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully