וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשש בבית"ר ירושלים: ביטול המשחק מול ברצלונה יפגע בתקציב

16.7.2021 / 12:04

בקבוצה מעריכים שיפסידו יותר משלושה מיליון שקל בעקבות הסאגה, ומודאגים מההשלכות. ג'סי הצטרף לקראת משחק האימון הראשון

בית"ר ירושלים המריאה למחנה האימון באוסטריה/.

לאחר האכזבה מביטול המשחק עם ברצלונה, בבית"ר ירושלים חוששים כי הנזק הכלכלי ישפיע על תקציב הקבוצה ועל כמות שחקני הרכש. כמו כן, במועדון חוששים שתהיה לכך השפעה על שיחות הצמצום והקיצוץ שצפוי בכל הגזרות, שגרם לאי שקט במועדון.

ארווין קומאן רוצה להתחזק בשלושה שחקנים משמעותיים לפחות - בלם, חלוץ וקשר - וכן לצרף שניים מהנבחנים שיצאו עם הקבוצה למחנה האימונים. גם במחלקת הנוער של המועדון מקווים כי התקציב יגדל וניתן יהיה לצרף מאמנים ועוזרים בעלי שיעור קומה ולהכין תכנית עבודה ראויה.

ירדן שועה שחקן בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
יושפע ישירות מההכנסות שאבדו? שועה/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

בבית"ר העריכו את ההפסד מביטול המשחק ביותר משלושה מיליון שקל, שיכלול מעבר להכנסות מכרטיסים גם חסויות וספונסרים מסביב. המשחק הגנוז מול ברצלונה מצטרף לביטול קודם של הטיסה לארצות הברית, שהייתה אמורה להכניס לבית"ר כשני מיליון שקל נוספים. על פי ההערכות, בעקבות המצב, ישנו סיכוי גבוה שירדן שועה יימכר עד לסוף החלון הנוכחי אם תגיע עבורו הצעה שתתקרב למיליון יורו. מכירה של שועה באוגוסט או לקראת סיום החלון בתחילת ספטמבר ללא תחליף ראוי, עשויה להשאיר את בית"ר בבעיה קשה בחלק הקדמי.

היום תערוך הקבוצה משחק אימון ראשון נגד רוסטוב הרוסית. אדווין ג'סי הגיע אתמול למחנה והצטרף לקבוצה, ובמועדון הכינו עבורו תכנית אימונים כדי להכניס אותו לכושר במהירות. בנוגע למיכאל אוחנה, במועדון מאמינים כי בחודש אוגוסט יוכל הקשר לחזור לאימונים בהדרגה. בבית"ר מקווים כי בימים הקרובים יהיו התפתחויות עם אחד הבלמים להם הגישו הצעה. בצוות המקצועי רוצים לצרף עוד בלם ישראלי לסגל כדי שיהיו 4 בלמים יחד עם אופיר קריאף, אך אלה דברים שיקרו רק לאחר שיצורפו זרים משמעותיים ובהתאם לסגנון המשחק שלהם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully