וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים המריאה, קומאן: "שחקנים חדשים? זו שאלה של כסף"

עודכן לאחרונה: 15.7.2021 / 20:13

בית"ר ירושלים יוצאת למחנה אימון. המאמן התלהב: "זרגרי בן 18, אבל משחק כמו בן 28". מלך שערי הליגה האוקראינית מועמד

בית"ר ירושלים המריאה למחנה האימון באוסטריה/.

בית"ר ירושלים המריאה היום (חמישי) למחנה האימונים באוסטריה, שם יצטרף אליה הזר החדש, אדווין ג'סי, שיגיע מביתו באמסטרדם. עם הקבוצה יצאו ארבעת הנבחנים: אופיר בנבנישתי, עומר לקאו, יהב אפריאט ואיתי לוי, כמו גם הבלם הצעיר מקבות הנוער, דוד חוג'ה. הסגל שיוצא למחנה כולל 25 שחקנים ואחרי אחרי סיומו, יתקבלו החלטות בנוגע לסגל. יכול להיות שבמהלך השהות באוסטריה, יגיעו זר או שניים להתרשמות.

המאמן ארווין קומאן אמר לפני ההמראה: "אחרי השבוע הקרוב, כשנשחק שלושה משחקים. אני אבין יותר מה יש לנו. עד עכשיו השחקנים עובדים מאוד קשה. יש הרבה שחקנים צעירים, הם צריכים ללמוד הרבה, אבל יש להם רצון ללמוד והם תחרותיים וזה טוב. צירפנו שחקנים חדשים, אדווין ג'סי יגיע למחנה האימון באוסטריה וכמובן שאנחנו מחפשים 2-3 שחקנים נוספים. אנחנו במו"מ עם שחקנים, אבל עד עכשיו לא כולם מוכנים לבוא וכמובן, בסופו של דבר זו תמיד שאלה של כסף. אם הם מבקשים יותר מדי כסף, הם לא יכולים לבוא לבית"ר, זה ידוע".

במועדון ישנה אופטימיות שעם עוד שני זרים וצירוף שניים מהנבחנים, ניתן יהיה לחבר קבוצה רעבה ותוססת שתתמודד על מקום בפלייאוף העליון. מי שממשיך להרשים הוא אביאל זרגרי, שכבר קיבל הספיק לערוך הופעת בכורה בנבחרת ישראל אחרי עונה נהדרת מבחינה אישית. קומאן מאוד אהב את מה שראה מהקשר הצעיר באימונים ואמר לסובבים: "הוא בן 18, אבל משחק כמו בן 28. אם ימשיך כך, יש לו עתיד מבטיח".

ארווין קומאן בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
מי מהנבחנים ירשים? קומאן/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

הקושי למצוא בלם וחלוץ ברמה גבוהה, יחד עם העובדה שישנם לא מעט שחקנים חסרי ניסיון, מביאים לכך שהצוות המקצועי ירצה לצרף גם שחקן ישראלי עד סוף החלון. שמו של יובל אשכנזי עלה במקרה שמכבי חיפה תסכים לשחרר אותו, אך עדיין התמונה עדיין לא ברורה מבחינה כלכלית ובשלב זה ההתמקדות היא עדיין בבלם וחלוץ זרים.

החלוץ האוקראיני בן ה-28, ולדיסלב קולאך, מלך שערי הליגה האוקראינית בעונה שעברה, נמצא ברשימה שהמאמן ארווין קומאן בודק, אך בשלב הזה דרישות השכר שלו גבוהות, מה גם שהמאמן מחפש שחקן בסגנון קצת אחר. לבלם אלכס פרס הצעות מספרד ומקסיקו והוא בוחן אותן במקביל להתעניינות מצד בית"ר ירושלים.

מיכאל אוחנה שסוחב פציעה כבר תקופה ארוכה, העלה היום פוסט באינסטגרם ובו כתב בין היתר: "ישנה איזושהי בעיה שסחבתי איתי כל השנה שעברה, ועקב רצון לשחק לא טיפלתי בה לעומק. רק רציתי לשחק והחמרתי את הבעיה... אני משקיע את הנשמה שלי ועושה הכל על מנת לחזוק חזק וטוב יותר מתמיד...".

פוסט מיכאל אוחנה. אינסטגרם מיכאל אוחנה, צילום מסך
פוסט מיכאל אוחנה/צילום מסך, אינסטגרם מיכאל אוחנה

בבית"ר אופטימיים לגבי קיום המשחק נגד ברצלונה ומתכוננים לחגיגה גדולה. ישנם מספר רעיונות לחיזוק הקבוצה לקראת המשחק, אך בשלב הזה מתמקדים בסגירת כל הקצוות האחרונים ומחכים להשלמת הפרטים, כאשר ישנו ביקוש גדול מאוד לכרטיסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully