וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם פלקושצ'נקו, הפועל חדרה יצאה למחנה האימונים. עידו לוי: "עשינו רכש מצוין"

14.7.2021 / 16:52

הקבוצה יצאה עם 25 שחקנים למחנה בסרביה, מרמנטיני כבר שם. רועי זיקרי: "כיף לחזור. מנסים להתחבר כמה שיותר כדי להגיע מוכנים לליגה"

הגרלת משחקי ליגת העל, הליגה הלאומית וגביע הטוטו לעונת 2021-22/צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ניר חן

אחרי הסיכום עם מקסים פלקושצ'נקו שימשיך לעונה נוספת כמושאל ממכבי חיפה, הפועל חדרה המריאה היום (רביעי) למחנה האימונים בסרביה עם סגל של 25 שחקנים. גוסטבו מרמנטיני הגיע ישירות מברזיל כבר לפני כמה ימים ויפגוש את חבריו במלון.

חדרה תקיים בסרביה שני משחקי אימון: ביום שבת ב-18:00 מול גרפיקאר מהליגה השנייה, במשחק שיסתיים טרם כניסת צום ט' באב, וברביעי הבא מול קולוברה שעלתה לליגה הבכירה בסרביה.

רובי לבקוביץ' שוער הפועל חדרה עם רועי זיקרי. הפועל חדרה, אתר רשמי
"נחזור מגובשים". רועי זיקרי עם רובי לבקוביץ'/אתר רשמי, הפועל חדרה

הבלם עידו לוי אמר לפני ההמראה: "יש התרגשות לקראת היציאה למחנה האימונים ולקראת העונה החדשה. יש המון ציפיות ואנחנו מחכים כבר לשחק מול קהל אחרי העונה של הקורונה. אנחנו עובדים קשה כדי לעמוד במטרות שאנחנו מציבים לעצמנו. אני חושב שעשינו רכש מצוין בקיץ, הבאנו שחקנים שיוסיפו לנו המון. המחנה נועד לחבר את כל השחקנים שבאו והצטרפו לבסיס המצוי שנשאר פה, ואני מאמין שנעשה עונה טובה".

רועי זיקרי, ששב לקדנציה שנייה בחדרה: "קודם כל כיף לחזור לחדרה, זה מקום שאני מאוד אוהב ומאוד התחברתי אליו. אנחנו עובדים קשה ומנסים להתחבר כמה שיותר כדי להגיע מוכנים לליגה. יש פה חומר שחקנים מצוין, לאט לאט לומדים להכיר אחד את השני ואני בטוח שנעבוד עוד יותר קשה במחנה ונחזור מגובשים והרבה יותר טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully